Hasonlóan kezdődött az idei hazai futamunk is, mint a tavalyi Kazincbarcika Rallye. Annyi különbséggel, hogy most egy 20 forintos hiba miatt az abszolút harmadik és kategória első helyről estünk ki. Bardóczy Ádám mesélt nekünk a miskolci futamról.
Az Eger Rallye után már nagyon vártam a miskolci versenyt, ami hazai futamnak mondható számomra. Kicsit csalódott voltam, amikor megtudtam, hogy zempléni pályák lesznek és nem bükki szakaszok, de annak nagyon örültem, hogy a miskolci salakon mehetek. Igazából ezekkel a pályákkal sincs nekem semmi bajom csak a rengeteg etap táv az egyáltalán nem hiányzott. Hazai futam ide vagy oda, a pályabejárásra csütörtökön mentünk. Az öt gyorsasági és a sok etap miatt minden gyorsot kétszer sikerült bejárnunk. Először felírtuk a kanyarokat majd a következő „fordulóban” pontosítottuk a leírtakat, és így az egri pályabejárást sikerült is megduplázni. Az esti gépátvételre az autó is elkészült, amivel újra fejlődtünk, mert Egerben a gépátvétel után még futómű beállításra haza hoztuk az autót. Sajnos pénteken munka miatt már nem tudtunk visszamenni a pályákat átnézni, tovább pontosítani az itinert, és az is zavart, hogy az autóban utoljára az egri futamon ültem, de mindettől függetlenül a prológot már nagyon vártam. Ez a várakozás a salakon kicsit vissza is ütött, mert sajnos már a rajthely elfoglalása se sikerült, mivel megforogtunk, de ezután igazán jól éreztük magunkat az oválpályán.

Szombaton, az első gyorson megismétlődött a tavalyi kazincbarcikai futamunk, csak most a nyitó gyorsasági elején sikerült egy levágósnak írt kanyarban megütni a jobb első futóművet. Ha jól tudom Bútor Robit épp az a betonkő állította meg egy körrel később. Nekünk szerencsénk volt, mi tovább tudtunk menni csak elment a kormányközép és széttartása lett az első futóműnek. A második gyorson a rajtól egy km-re az első komolyabb balos visszafordítóban beestünk, de a nézők hamar visszaraktak a pályára. A harmadik gyorsaságitól nem ment az önindítónk így az autó betolós lett, amit Nándi bánt a legjobban. A kis szervizben  beállították a futóművet és mentünk tovább. A fonyi gyorsasági rajtja kicsit késett és mivel parton felfele kellett sorakozni így az autót 20 percen keresztül járatni kellett, amíg elrajtoltunk. Ez a gyors tetszett nekem a legjobban és úgy gondolom, hogy jól is sikerült. Az erdőbényei gyorsaságitól féltem egy kicsit, de nagy meglepetésre ott is nagyon jól teljesítettünk. A szervizben kicseréltük az önindítót beállítottuk a futóművet és mentünk tovább a második körre. A hatodik gyors etap volt sajnos. A hatodik gyors végén úgy gondoltam hatalmas mákom van, mert mikor megálltunk a stopban akkor leszakadt az ég. A hetedik gyors időellenőrzője előtt leállt az autó. Nándi betolta, beindult begurultunk és akkor vettem észre, hogy nincs töltés, de sajnos a szabályok miatt nem lehetett megnézni a hibát, elrajtoltunk és az autó 100 méter után megállt. Az önindító kábelének saruja letört, letestelt és kiverte a generátort. Sajnos kis akkumulátorral megyünk, ami nem bírta sokáig szusszal így kiestünk.
Támogatók hiányában egyelőre nem tudok indulni a Ladával, de Bükfürdőn mégis ott leszek: maradok a Rallye2-ben csak, a ezúttal a jobb oldalon foglalok majd helyet.

Köszönet az eddigi támogatásért a FRESHDENTAL-nak és a NORTH TRADE INVEST-nek

 

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!