Kozma László után, ahogy ígértük Borbás Attila válaszolt a Rallye2.hu kérdéseire. Tömör velős válaszok színesítik ezt az igencsak pörgősre sikerült riportot. Hamarosan Laboncz Laci, majd pedig Laboncz Kati válaszol a kérdésekre, a Rallye2.hu „hasábjain”.

Rallye2.hu: Miért éppen a jobb1-ben ülsz?

Borbás Attila: Mert több múlik a navigátoron.

Rallye2.hu: Ki a kedvenc navigátorod itthon és külföldön és miért pont ő?

Borbás Attila: Hazai kollégáim közül Tóth Imre, külföldiek közül pedig talán Petersson-ra voksolnék. Hogy miért? Mert szerintem nem normálisak! 🙂

Rallye2.hu: Milyen itinert írsz?

Borbás Attila: Szerintem jót.

Rallye2.hu: Kik mellett navigáltál már?

Borbás Attila: Borbás Szabi, Dávid Árpi, Korbacz Jenő, Nagy Balázs, Pintér Gábor

Rallye2.hu: Kedvenc pilótád?

Borbás Attila: Itthon Turi Tamás, külföldön pedig Petter Solberg.

Rallye2.hu: Mennyire érzed összetett feladatnak a navigálást?

Borbás Attila: Nagyon.

Rallye2.hu: Miben segítesz még a navigáláson kívül egy verseny vagy a felkészülés során?

Borbás Attila: Próbálom gyorsítani a pilótát.

Rallye2.hu: Melyik a kedvenc pályád?

Borbás Attila: Talán Cered.

Rallye2.hu: Etapon milyen feladataid vannak?

Borbás Attila: Nézem az itinert és pihenek. 🙂

Rallye2.hu: Kedvenc sztorid?

Borbás Attila: 2010. Eger Rallye

Rallye2.hu: Hogy emlékszel vissza a 2010-es évre? Mit vársz a 2011-től?

Borbás Attila: Nagyon nem volt jó évünk 2010-ben, volt már ettől jobb is. Hogy mit várok 2011-től? Sok újdonság lesz, amivel meg kell majd barátkoznom. Új autó új pilóta, új kategória. De mi is lehetne nagyobb elismerés, mint a bajnoki cím?

Rallye2.hu: Estél e már? Sztori…

Borbás Attila: Igen! 2005 körül Királyszentistvánon kb. 140-nel lecsúsztunk az útról. Az eredmény TKO! Autóban még a bukócsövet is cserélni kellet, akkorát estünk. Az ominózus versenyautó Lancia Delta HF Integrale volt.

Rallye2.hu: Mivel gyorsítod, illetve lassítod a pilótádat?

Borbás Attila: Helyezkedéssel illetve kigyorsításokkal. Lassítani nem szokásom J

Rallye2.hu: Olvasod csak az itinert vagy figyelsz a pilótád „lelkiállapotára” is? Nyugtatod, gyorsítod, letolod, dicséred?

Borbás Attila: Nem csak olvasom, a többi igaz!

Rallye2.hu: Pilótához alkalmazkodsz e vagy saját itinered „erőlteted” a pilótára?

Borbás Attila: Természetesen alkalmazkodom

Rallye2.hu: Te tanítod a saját itineredre a pilótát vagy te tanulod meg az ő általa kívántakat?

Borbás Attila: Én tanulom.

Rallye2.hu: Hányszor jártok pályát?

Borbás Attila: Minden pályán háromszor megyünk.

Rallye2.hu: Murva vagy aszfalt inkább a kedvenced?

Borbás Attila: Mind a kettőt szeretem.

Rallye2.hu: Váratlan helyzetekből miként tudsz visszatérni a normál viszonyokhoz?

Borbás Attila: Nagyon nem volt még ilyesmire példa.

Rallye2.hu: Hogy építettek fel egy versenyt?

Borbás Attila: Mindig ugyanúgy, mindig a bevált receptet követjük.

Rallye2.hu: Köszönöm a válaszokat!

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!