Álmosan kezdte a Kazincbarcika Rallye-t Tordai Gabi és mire kezdett magára találni Veres Pistivel a jobb1-ben, addigra a Ladájuk fáradt meg egy kissé. Tordai Gáborral beszélgettünk.

Legutóbb Orfűn találkoztunk veletek, akkor az autótokat és magadat is összetörted. Hogy vagy most, egy fél évvel az eset után, és mit terveztetek a Kazincbarcika Rallye-ra?

Felépültem, és úgy néz ki, hogy a lábammal nincs, és nem is lesz semmi gond. Kíváncsi voltam, hogy hogyan fogja bírni a versenyen a terhelést, de utólag elmondhatom, hogy semmi gond nem volt vele. Az autónk is a régi fényében tündököl és igaz, hogy az utolsó utáni pillanatokban, de teljes egészében elkészült a Ladánk is. Kazincbarcikára terveztük vele a visszatérést, indulás előtt néhány nappal, kigurultunk Bükkszentkeresztre, járattuk egy kicsit az autót, a futóművét összerázattuk óvatosan, mert új benne minden. Komoly terveink nem voltak, csak egy jót szerettünk volna autózni.

Összejött a jó autózás?

Reggel nem tudom, hogy mi történt, igazából beszélni sem nagyon szeretnék róla, fogalmam sincs, hogy mi volt velem. Az áprilisi Orfű Rallye előtt is régen ültem autóban, ha a Mecsekben teljesített másfél gyorsaságinkat leszámoljuk, akkor kb. egy évvel a Kazincbarcika Rallye előtt versenyeztem utoljára.

Hogy most a balesetünk miatti félsz, vagy a hosszú kihagyás volt benne a kezemben, lábamban, azt nem tudom. Nincs magyarázat, ám az biztos, hogy az első szakasz nekünk nem gyorsasági, hanem lassúsági szakasz volt. A pályabejáráson jobban mentünk ez biztos. Sajókazán mivel még soha nem versenyeztem tartottam a híres, hírhedt fehér aszfalttól, de ahhoz képest nem lett annyira rossz a produkciónk. Már az első szervizpark előtt – sőt egy kicsit már reggel is – éreztem, hogy valami kattog az autó hátuljában. Sejtettem, hogy nem fogja kibírni a versenytávot, de folytattuk.

A második kört is teljesítettük, ez már sokkal jobb lett, mint az első, de a bealvásom lényegében megpecsételte a sorsunkat a jó eredmények szempontjából a kategóriában, az abszolútban, valamint a Lada kupában is. A harmadik körben, a rudabányai murván ért véget a versenyünk. Még nem nyúltunk hozzá, vagy a differenciálmű, vagy a féltengely adta meg magát, ezt még nem tudom. Ki kellett állnunk.

Van még valamilyen tervetek 2021-re?

Nagy munkára nem készülünk, minden új az autóban. Az idei év nekünk ennyi volt, nem megyünk sehová, árulom a kocsit. Akit érdekel, az keressen, hívjon bizalommal, egyben van a vas, érdemes megnézni. Jövőre szeretnénk teljes Rally2-es évadot menni, de azt, hogy milyen kategóriában, milyen autóval, azt még nem tudjuk, de amint új gazdára talált a Ladánk ezt is könnyebben el tudjuk majd dönteni.

Rallye2.hu – Salánki Gábor

Köszönjük szépen a szervizcsapatnak a szervizcsapatnak és Mandala Ricsinek a munkáját, a szervizparkban nyújtott segítségét!

Köszönjük Kovács „Pici” Krisztiánnak, hogy megépítette az autót, Bartha Nándinak pedig nagyon hálásak vagyunk a MINDENért. Rengeteget segített nekünk a versenyekkel kapcsolatban és a versenyautónk szállításáért is köszönet illeti.

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!