A Red-Silver Racing SE-ben versenyző Szecsődi Norbertnek nem volt könnyű a 2011-es év kezdete. A jól megszokott Opel Corsája jelenleg is szétszedve várja az új alkatrészeket, hogy az év második felében ott lehessen a Rallye2-ben. Pilótája viszont addig sem tétlenkedik: navigátorként van jelen a mezőnyben. Szecsődi Norbi egri beszámolója.
Érdekes párosítással állt rajthoz a Red-Silver Racing SE Egerben. Szecsődi Norbert, mint navigátor, és Molnár Ferenc, (nem Karamell) mint sofőr, és Feri bácsi A/6-os Hondájával indultunk 2011 első megmérettetésen. Személy szerint nekem furcsa volt a jobb1-ben, de meg lehetett szokni ezt az érzést is. Mondhatnám, hogy recesszió, válság van nálunk is, aminek a hozadéka ez a felállás. Az Eger Rallye-n a pályák tetszettek, még a hosszú gyorson a szűk rész is, bár a tréningen az nem volt nekünk az igazi. Másfél év kihagyás után Molnár Ferinek mindössze egy gyorsasági, pár kanyar, két megcsúszás és egy beesés elég volt ahhoz, hogy ismét magára találjon, így a második körben már javítani tudtunk eredményeinken. Aztán jött a fekete leves: gyorsról-gyorsra vártunk, hol baleset, hol pedig nem tudom mi miatt. A bemelegedett versenygumik kihűltek, a tetőfokára hágó hangulat ellaposodott, elment a kedvünk az egésztől. Aztán jött a lámpasoros mizéria, hogy kell-e, vagy nem? Még vacilláltunk, hogy a rövid gyorson talán leérünk lámpa nélkül, ami végül nem úgy lett. Sajnos a generátor felmondta a szolgálatot, és az utolsó gyorsaságira már nem mertünk elindulni a korom sötétben, töltés nélkül. Aztán pechünkre kivették a záró szakaszt. Végül is, amíg mentünk véleményem szerint, addig magunkhoz képest jól autóztunk. Miskolcra családi elfoglaltság miatt sajnos nem tudunk eljutni, de egy azonban már biztos: teljes erővel támadunk Miskolc után!
Nagyon köszönjük a támogatást: Mepet Kft-nek, Arató 2001 Bt-nek, Via Pannonia Kft-nek, MGM rendszertanúsítónak, QSCert-Hungary Tanúsítónak, Molnár Autógáznak, a SZERVÍZCSAPATNAK, és a nézőknek.