Ráti Gergő és Borók István Egerben abszolút győzelmet aratott a Rallye2-ben, Miskolcon nulláztak, de az Iseum Rallye-n előrébb szeretnének lépni az éves értékelésben. A kihívás nagy, mivel Ráti Gergő elárulta, hogy korábban még soha nem vitték rá murvás talajra, a szépségdíjas MK2-es Escortot.
A Miskolc Rallye-n kiálltatok. Sikerült megjavítani az autót?
A kuplung munkahengere ment tönkre, mert egy kis kosz belement, nem volt rajta porvédő. Egy kiemelésnél beragadt, nem jött létre a hajtás, ez okozta a vesztünket. Ott nem tudtuk orvosolni, de itthon, hipp-hopp megjavítottuk a Fordunkat.
Neveztetek az Iseum Rallye-ra. Tudtok tesztelni a rajt előtt? Mit vártok a murvától?
Igen, már a hivatalos teszt előtt rendeztünk egy kis murvás tesztet, szerintem jó tempót tudunk majd autózni. A miskolci fiaskónk után szeretnénk csökkenteni a hátrányunkat, vagy ha lehetséges, akkor szívesen visszaszereznénk a bajnokság vezető helyét is. Másfélszeres a szorzó, küzdeni fogunk a P13-as géposztályban és az abszolút értékelésben is a győzelemért.
Komolyak a tervek, tekintve, hogy még nem autóztatok soha murván…
Így van, Szombathelyen sem jártunk korábban, ezt a hátrányt videózással igyekszünk csökkenteni, az új szakasz pedig mindenkinek új lesz. Elsőre nagyon tetszett a murva, talán még jobban, mint az aszfalt. Biztatók az első tapasztalatok, jó az autó, nagy az izgalom, a többi pedig eldől hétvégén, a gyorsaságikon.
Rallye2.hu – Salánki Gábor