Túl vagyunk a Mecsek Rallyn, sőt, még plusz 24 km-en is! 🙂 Popi mesél VB-s hosszú gyorsaságijáról és a komplett Mecsek Rallye-ról.A verseny számunkra kicsit felemásra sikerült. Elkövettem egy hibát az első gyorson és nem hallgattam a navigátoromra, Pistire. Ez van, ha azt hiszem, hogy én jobban tudom…. Ő tudta jobban! Egy teljes kört kellett menni és irány ki a célba, én meg elmentem még egyre. Ezzel még nem is lett volna olyan nagy baj, ha a kör nem 24 km-t és 14 perc pluszt jelentett volna. Így már esélyünk nem volt az elsők közé jutni.

Én abban a hitben éltem, hogy két teljes kört kell csinálni, mert csak egy áttekintő térképet néztem, amin a jól látható és így félreérthető „2X” jelzés volt a gyors közepére rajzolva. Ha nem ez, akkor eszembe nem jut vitatkozni és elindulni a völgynek ismét csak. Sajnálom, mert nagy meccset csinálhattunk volna az első helyért.

Az 50 km-es gyors nekem jól esett, tetszett. 🙂 Pistinek kevésbé, mert eléggé megviselte. Az oroszlán viszont hősiesen végig küzdötte az egész hétvégét minden megingás nélkül. Az egész csapat simogatta és kényeztette, így meg is hálálta ezt nekünk!  Most már ő is ment velünk együtt egy VB-s hosszúságú gyorsaságit.

Ezen affér után a második gyorson küzdöttünk a benzinhiánnyal, mert többször kihagyott a motor. Igaz így is 3-ikok lettünk, de nem volt az örömöm felhőtlen. Nagyon-nagyon sokat hagytam benne, és ez bántott.

Ezen felbuzdulva, autó feltankolása után a harmadik gyorson hagytuk elgurulni a gyógyszert! Végre megnyertem életem első gyorsaságiját és jól is éreztem magam közben. Azért tudom, főleg visszanézve a belsőkamerás felvételt, hogy hagytam még benne szépen, de akkor ezt sikerül kihozni magunkból.  Ennek az eredménynek a fényében nyugodtabban pihentünk a következő napra.

Természetesen másnap, aki csak tudod, ajánlott még egy kört! 😀 Biztosan irigykednek, mert nekik nem ment volna az 50 km! 😀

Na de komolyra fordítva a szót. Szombaton azzal a célkitűzéssel vágtunk neki, hogy meg kell nyerni a lehető legtöbb gyorsot. Elsőt csont nélkül hoztuk is. A Hetvehelyen viszont utolértük az előttünk rajtoló Citroen C2-őt, amit nem a legjobb helyen sikerül megfogni. Jó pár kanyarig mögöttük mentünk, gyakran a porban aminek nagyon nem örültünk, mert azzal a tempóval semmi szükség nem volt a padkára menni…

Végül egy lassító után már sikerül elmenni mellettük és innen újra a saját tempónkat mehettük, míg le nem lassítottak minket a Civic R3-esésénél, akár csak az előttünk haladókat. Végül 7 tized másodperccel lettünk másodikak.

A második Árpádtetőn mi nem jól választottunk guminyomást és nem volt tökéletes a tapadásunk, valamint a balos kanyarokat el kellett picit spórolnom, mert az autó nagyon beült a jobb elejére valami gátló probléma miatt. Itt az Órai Balázsék adtak bő 2 mp-et, de örülök, hogy hoztuk az első körrel szinte megyeggyező 5 perc alatti időnket.

A pontot feltettük az i-re az utolsó gyorson. Megnyertük a szakaszt és így alapvetően boldogan fejeztük be a Mecsek rallyt. Nem is számolgatok, hogy mi lehetett volna, ha nem rontok az elején. Így volt jó, és már így lesz történelem ez a verseny.

Gratulálok a győzteseknek és a bajnok párosnak!

Végül egy kérdésem maradt még. Ki jön MÉG EGY KÖRRE? 😀

Üdvözlettel:

Popi

Köszönjük szponzorainknak a támogatást:

Agip benzinkutak – Nagykanizsa, Geo-Hidrodrilling Kft., Andante by Kanizsa Trend, ESK.hu, Horvathzoltan.hu, Óbuda-Gumi Kft., Ister Hidrotechnika

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!