Lukács Kornél és Mesterházi Márk nemrégiben belekóstolt a Rallye1-es életbe. A fiatal hondás duó ezúttal egy Citroen C2R2 Max-al előfutóként teljesítette a 43. Allianz Rallye-t Pécs környékén.  Több kérdést is föltettünk Csucsunak E-mail-ben. Az élménybeszámolón túl arra voltunk kíváncsiak, hogy milyen együtt dolgozni Bútor Róberttel, mi volt a hosszabb versenyen a legnagyobb tanulság a srácoknak, valamint az is érdekelte még a Rallye2.hu-t, hogy van e olyan tulajdonsága a Rallye2-ben használt Hondájuknak, amit szívesen viszont látnának a C2R2Maxban is. A végére Kornél azt is elárulta, hogy 2011-re komolyan foglalkoznak az előre lépés gondolatával.

Fotók: Kollár Sportfotó

Ahogy az már mindenki számára ismert Pécsen előfutottunk egy Citroen C2R2 Max-al. Az autó nagyon jó, megdöbbentő, hogy mennyivel könnyebben kezelhetőbb, mint a Honda Civicünk. Az évadzáró versenyre a felkészülésünk nem sikerült 100%-osra, mert a versenypályákon kívül az egyetemi iskolapadban is helyt kell állnunk és mivel zárthelyi dolgozatot kellett írni, így kénytelenek voltunk sajnos kölcsön kapott itinerből menni. De ettől függetlenül nagyon jól éreztük magunkat! Bútor Robival nagyon jó együtt dolgozni. Nagyon sokat segített nekünk, még akkor is, amikor szerintem inkább a saját versenyzésével kellett volna foglalkoznia. Nagyon készséges volt minden percben. Az első és legfontosabb dolog, amit elleshettem tőle az az autó kezelése: ezt az autót sokkal finomabban kell kezelni, mint a Hondát. Szintén komoly „tananyagot” sajátíthattam el a bal lábas fékezéssel kapcsolatban. Kissé számomra furcsa volt egy olyan csapattal dolgozni, ahol nekem semmi más dolgom nem akadt a vezetésen kívül. Mikor a szervizben odamentem, hogy felrakjam az autóra a kereket, kissé „furcsán” néztek a srácok. 🙂 Meg kell említenem, hogy maximálisan elégedett vagyok a csapattal, nagyszerű munkát végeztek. A versenyre, mint mondtam nem tudtunk tökéletesen felkészülni, mivel nem volt időnk elmenni a pályabejárásra, így az előttünk induló előfutó lányoktól kértük el az itinert. Valószínűleg a tréningezés hiányának is betudható, hogy több kalandunk is akadt a hétvége során, de az autó próbálgatása is közre játszhatott abban, hogy csupán egyetlen egy gyorsasági volt az egész verseny alatt, amin nem forogtunk meg. 😀 Kitűnő autó a C2R2 Max de még ismerkednünk kéne vele. A Hondát már nagyon megszoktuk, úgy gondolom, hogy az év vége felé már elég hatékonyan tudtuk használni, kíváncsi vagyok, mennyi időbe fog telni, hogy a Citroennel is összebarátkozzunk. Van azonban egyetlen dolog, amit szívesen átültetnék az idei autónkból: a kapcsoló panel. A C2-ben minden kapcsoló fordítva működik, mint ahogy megszoktuk! 😀 Jó lenne még „átültetni” a Hondából a nyugodtságát. Úgy érzem, hogy ennek az autónak sokkal korábban indul meg a hátulja, mint a japán gépnek, kicsit „idegesebb” tőle. Mint ezekből a mondatokból kiderült jövőre váltani fogunk a C2R2 Max-ra éppen ezért a Hondát meghirdettem több oldalon is. De még nem tudom pontosan mi lesz a sorsa. Navigátorom természetesen most is Mesterházi Márk volt és lesz. Eddig is tökéletesen teljesített, vele teljes az összhang mind a kocsiban, mind versenyen kívül is. A családom részévé vált. Négy éves korunkban ismertük meg egymást még óvodában. 😀 Nem hiszem, hogy bárki is tudná helyettesíteni… A 2011-es évre valóban szerepel a terveink között, hogy az ORB mezőnyében indulunk, és az autónk kiléte pedig már Pécs után nem kérdés: Citroen C2R2 Max!

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!