Itt a vége a miskolci anyagainknak, így rajtatok a sor kedves Rallye2-es versenyzők, hogy megörvendeztessétek egymást és persze minket is a borsodi írásos vagy videós élményeitekkel. Elérhetőségeink ismertek. A most következő riportok a második encsi szerviz előtt készültek, ahol a záró körről beszéltetek nekünk.
Órai Balázs: Az első két szakaszon csak úgy átküzdöttük magunkat, de második gyors után felébredtünk, és a harmadik szakasz felétől már egészen jól haladtunk. Innentől teljesen jó volt, tökéletesen mentünk. Sajnáltuk, hogy a hatodik szakasz etap lett, mert a legnagyobb bénázásomat megpróbáltam volna ott kijavítani. Tudom, hogy reggel is megnyertük, de azzal is tisztában vagyok, hogy mások is elóvatoskodták a szakaszt, ezért akartam az ottani eredményen javítani. A gyorsok tetszettek, az utolsó kör mind a négy szakaszát megnyertük, annak ellenére is, hogy a reggelitől még felhordásosabbak voltak a pályák, de nekünk így még jobban tetszettek, és ezen a jó versenyen nekünk megtört a miskolci átok.
Kuncz Dezső: Jó volt a második kör, nem volt semmi gondunk. Egyedül a dobálós részekkel volt egyedül gondom az egész verseny során, az ötödik gyorson egyszer majdnem sikerült is leesnünk az útról emiatt. Értettem a figyelmeztetésből, és inkább visszább fogtam a ménest az ilyen részeken, hogy a bajt megelőzzem. Néhány kisebb kalandunk azért akadt a záró körben, mivel az ORB mezőnye után igen felhordásosak voltak a pályák, amire ugyan készültünk, de azért így is kétszer vagy háromszor keresztbe-kasba mentünk, kellett ügyeskedni a kasztni épségéért gazdagon. Ezzel a futóművel ennyire telt tőlünk, sajnáljuk, hogy nem kaptuk meg az új rugókat, de nem szomorkodunk, legközelebb biztosan jobb lesz.
Rádóczi József: Nagyon-nagyon jó volt a második kör. Az első szakasz az etap volt, a másodikon beestünk, a harmadikon jöttünk egy olyat, hogy húúú :-), Dezső mégis úgy elvert minket, mintha ott se lettünk volna. A két zárószakaszt pedig imádom. Azok a kedvenceim. Csak a vége ugye esős lett egy kicsit, így inkább elvettük a gázt, mert úgy voltunk vele, hogy érjünk mostmár célba. Ez sikerült is. Ma estünk, keltünk annyit, hogy nem akartam mégegy kalandot a végére bevállalni. Örülünk, hogy itt lehetünk, úgy tudom a harmadikak vagyunk, ennek különösen örülünk, Baksai Laciék és a többiek kiesését pedig nagyon sajnáljuk.
Bodnár Attila: Nagyon tetszett a verseny, mind a pályák, mind a szervezés tekintetében. Jól megrendezett, pörgős verseny volt. Színpatikus volt az egész Miskolc Rallye. Az autó kifogástalanul működött és egy szép eredményt sikerült vele elérnünk, nagyon örülünk az N csoportos győzelmünknek.
Erdei Zoltán: A második kör elég kalandosan sikerült nekünk. A záró gyorson az egyik kanyar előtt eldöntöttem, hogy egy nagyon jó féktávot veszünk, ami nem egészen úgy alakult, ahogy elterveztem, mivel a Ladánk „popsijaaaaa” szétütött egy traktorgumit és beestünk az árokba. Az utolsó kör első szakasza etap lett, majd kétszer is sikerült a Hondákat 20, 30, 50 másodpercekkel elkalapálnunk. Ez nagyon jól esett, de igazából sok technikai gondunk van az autóval, de uraljuk a helyzetet.
Mózer Attila: A második kört eseménymentesre vártuk. Ehhez képest rögvest egy etappal kezdtünk, az utolsó három szakaszt pedig kuplung nélkül küzdöttük végig. Simogatósan, csúszós kuplunggal, se ALS semmi, lendületautózást csináltunk egy szívómotorral. Nagyon jó volt, izgalmas volt, és Medvecz Péteréknek szívből gratulálunk a győzelmükhöz.
Medvecz Péter: Nagyon tetszett a verseny kiválóan éreztem magam az autóban, amivel jó volt menni. Most tudtunk igazából először új gumit az autóra rakni, elöre legalább is. A navigátorommal reggel egy egy perces előnyt adtunk az ellenfeleinknek a késésünk miatt, amit igaz nem kis izgalmak árán szerencsésen sikerült ledolgoznunk.
Drávucz Olivér: Az autó nagyon jó volt, de nagy feladat elé állított, mivel egy N/2-es Suzuki Swiftből ültem át ebbe az F/3-as Mitsubishi Lancer Evo VII-esbe. Összkerekes autót életembe eddig kétszer vezettem, akkor is csak a boltba ugrottam el egy terepjáróval, tehát ez is hatalmas újdonság volt a számomra. A váltóban a harmadik és a negyedik fokozat között valószínűleg szétkopott valami, mert a negyediket nem akarta bevenni, és ez hátráltatott. A kitűzött célunkat elértük, célba hoztuk az autót és nagyon köszönjük a csapatnak, hogy egy ilyen jó autót rakott alánk. Az év hátra lévő részében szeretnénk a Rallye2-ben versenyezni, és ezzel a kocsival olyannyira összebarátkozni, versenyről versenyre folyamatosan fejlődni, hogy az év vége felé már felvehessük a harcot akár az F csoportos futamgyőzelmekért is. Erre az autónk egészen biztosan képes, mi mindent meg fogunk tenni a minél jobb eredményekért.
Keszler Mátyás: Végig szereltük ezt az egész napot, nagy-nagy pechünk volt, mert a turbócső folyamatosan lecsúszott és ezzel alaposan kibabrált velünk. Megpróbáltuk visszarakni, de olyan rossz helyen van, hogy csak a szervizparkban tudtuk rendesen megjavítani. A második körben már úgy ahogy tudtunk is haladni. A pályák tetszettek, a tréning rendben volt, a navigátor úgyszintén, és ettől az egy nagyobb hibától eltekintve az autó is. Most járattuk be a motort, tehát ezen a versenyen igazából alaposan összeraktuk Bükfürdőre a kocsit.
Jobbik Dániel: Szerencsésen megérkeztünk ide a célba, de a vége egy kicsit meleg volt. Az utolsó gyorson kaptunk egy defektet, de számításaink szerint volt annyi előnyünk, hogy még így is megvan az első hely, nagyon bízunk benne. A gumi és a felni az oda van, a vége még esős is volt, kalandos finálén vagyunk túl. A Fonyt azt még rendesen átnyomtuk, jól sikerült, a többit már elmondtam, úgyhogy örülünk, hogy itt vagyunk és túléltük a versenyt.
Nedecki László: Sikeresen teljesítettük a második kört és a versenyt is. Már csak abban bízunk, hogy a motorunk még kibírja az utolsó etapot és eljutunk Miskolcra. Nehéz volt a verseny, de örülünk nagyon az eredményünknek.
Stepán Árpád-Popovics László: A második körben minden rendben volt, és a kör harmadik gyorsát sikerült most is megnyernünk. Úgy érezzük, hogy jó volt, minden rendben volt, nagyon élveztük a versenyt. Sajnáljuk, hogy a hatodik szakasz etap lett, majd egy alapos felhőszakadáson is átkeltünk, bár előttünk és mögöttünk tökéletes volt az idő. Emiatt volt is egy kis kalandozásunk is, de toltuk, ahogy éppen jól esett.
Szlobodnyik Norbert: Az etapot csak végig gurultuk, majd mi is hatalmas esőben autóztunk. Pont a rajt előtt szakadt le az ég, és olyan erősen zuhogott az eső, hogy alig láttunk valamit. Az utolsó három szakasz elfogadható volt számunkra, főleg úgy, hogy a szervizben megjavított önindítónk is jól működött, nem kellett az autót tologatni. Végig értünk, örülünk, hogy itt lehetünk.
Bucsi József: Nagyon nehéz volt a vége. Sáros és nagyon nehéz körülmények közt autóztunk. Két szakaszon is pont minket kapott el a zuhé. A gumijaink száraz betonra valók voltak, innentől sejthető, hogy nagyon meg kellett küzdenünk az úton maradásért.