Nagyon sok munka van a bükfürdői hétvégében. Mivel az autó jószerivel még utcaiként indult Egerben, folyamatosan készül – már, ami a megbízhatóságot illeti-, és a miskolci károkat is ki kellett javítani. Nagy hangsúlyt kapott ezúttal a futómű beállítás, ami Tomi elmondása szerint igazán jól sikerült. Tulajdonképpen idén, a káldi gyors volt az első problémamentes gyorsunk, és rögtön bebizonyosodott, hogy ha minden rendben van, gyorsak vagyunk, hiszen egy abszolút harmadik idővel nyitottunk.

Tomit már a prológon sikerült lázba hozni, mert okosan vigyázni akart a murva gumikra, de az én unszolásomra végül már rögtön a rajt után elkezdte leírni a gumikat, amikbe így rögtön belekerült vagy 100 gyorsasági kilométer. Viszont igazán örömteli nyitány kerekedett belőle.
A problémamentes autózás az első körben kitartott, csupán két túlcsúszás rontotta az időnket, azonban ez egy cseppet sem vett el a kedvünkből. Tomi életében az első szervizpark lehetett, amikor semmit nem kellett csinálni az autóval. A gond azonban a negyedik gyorsasági előtt kezdődött, nevezetesen kezdett forrni a víz. Az út szélén megpróbáltuk orvosolni a problémát, melynek következtében Tomi másodfokú égési sérüléseket szerzett a kezére. Köszönet a versenyzőtársaknak, akik segítettek, volt, aki éppen a szájához emelte az innivalóját, de inkább a BMW-be töltötte, de sokan mások is folyadék nélkül maradtak.
A negyedik gyorson már nagyon erőtlen volt az autó. Az ötödiken Tomi hozta formáját: ha tönkre teszi a motort, akkor is behozza a szervizbe. A pontot végül a sár tette fel az i-re, ugyanis a korábbi zápor úgy feláztatta a pályát, hogy az egyik kanyarból kijövet beragadtunk. A kocsi el sem ásta magát igazán, de úgy felfeküdt az árokparton, hogy az ablakon másztam ki. Szegény motorban már annyi erő sem volt, hogy kijöjjön a mély nyomból a Rescue-nak kellett kihúzni, akiknek külön köszönet (ástak, lapátoltak, húztak, vontak, ellátták Tomi megégett kézfejét, etettek, itattak). Mivel végre megvillantották magukat a jó eredmények, nagyon várjuk a következő futamot, ahol az eddig megszerzett tapasztalatokat felhasználva úgy szeretnénk célba érni, hogy csak az autózásra kell koncentrálnunk!

Ha bárki beragad a sárba, netán árokba borul és magára gyűri az autót, vagy magára gyújtja, segít a Szluprofession Kft. (Rescue Team).www.szluprofession.hu

Köszönet a csapatnak segítségért:

Kramlik Laci, Szöszi, Gáborka, Magyar Ádám és Dávid

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!