Rallye2.hu
logo
…csak a Rallye2 -ről szól!

Az aggteleki gyűjtőben kérdeztük meg a Rallye2 mezőnyét

Riportok a versenyzőkkel. Vélemények, hozzászólások, örömök és bánatok . Mindenki másképp látja, de ez a jó és a szép a rallye-ban.

Rádóczi József: Hát lehetett volna sokkal jobb is. A második gyorson – ami gyakorlatilag majdnem járhatatlan, annyira felhordásos- fel akartunk zárkózni Órai Bálázsékra, de úgy rendesen, és a sietés közben sikerült egy helyen beesnünk az árokba. A nézők nagyjából 3 percet töltöttek azzal, hogy visszategyenek az útra. Ezzel kiharcoltuk az abszolút utolsó helyet, de nem adjuk fel hajtunk tovább, és úgyis megfogjuk Óraiékat. Valahogy…

Kozma László: A vártnál jobban sikerült az első kör, mert azért jöttünk el, hogy egy pontot szerezzünk abszolútban, és ehhez képest most vezetjük az összetettet 26 másodperccel. A következő szakaszokon megpróbáljuk egy kicsit visszafogni magunkat. Pontosabban én visszafogni Norbit.

Rallye2.hu: Norbi Veszprém után azt mondta, hogy akár sokkolóval is „nyugtathatod” menetközben, ha úgy látod szükségét. Van e nálad ilyen készülék?

Kozma László: Sokkoló az nincs ugyan nincs nálam, de az első gyors első harmadában rá kellett szólni, hogy lassítson, mert belendült, ahogyan szokott, de onnantól kezdve rendben van minden, teljesen kockázatmentesen vezet.

Kuncz Dezső: Az első két szakasz az rendben volt, de ezután sajnos nálam jelentkeztek problémák. Én már azt hittem, hogy 100%-oson felgyógyultam, de most, hogy jóval melegebb van mint Veszprémben és nem vetkőztünk le most érzem a fejemen, hogy valami nincs teljesen rendben. A harmadik gyorson egy balos kanyarban megcsúsztunk és eléggé összetörtük az autó mindkét futóművét. Reméljük meg tudjuk javítani a szervízparkban…

Kemény Zsolt: Én is körülbelül ennyit tudok elmondani, az első két szakasz az jól sikerült, jól álltunk. A hármas gyorson volt ez a megcsúszás, ami miatt rengeteg időt vesztettünk, de ami ettől nagyobb gond, hogy valóban nagyon megütöttük a futóműveket.

Baksai László: Az első két gyors az kalandmentes volt. A motorerő hiányát azt nagyon érezzük, abból nem sok van a kocsiban. A harmadik szakasz végén éreztük, hogy a gázrudazattal történt valami, mert leesett a gázpedál, amit lábbal kellett visszahúznom. Ezért ott egy kicsit bent hagytunk. Ettől függetlenül panaszra semmi okunk, az abszolút harmadik helyen állunk, ráadásul egyáltalán nem érzem gyorsnak magunkat, jó eredményünkhöz ellenfeleink hibáira is szükség volt. Jó lenne még valahogy ebben a pozícióban a hátra lévő öt szakaszt kihúzni.

Órai Balázs : Teljesen óvatosan kezdtünk, meg is lepődtünk, hogy a második helyen állunk. Most egy kicsit megpróbálunk gyorsítani, meglátjuk mire lesz elég.

Simon Gábor: Az első körben megjártuk az árkot, hálás köszönet a közönségnek, akik visszatettek az útra minket, súlyos fizikai áldozatok árán. Most azért megyünk, hogy célba érjünk.

Dudás Csaba: Mindjárt az első gyorson igen jól elindultunk, semmi gondunk nem volt, úgy tűnt, hogy minden tökéletesen működik, bár néhány kiegészítő munkánk még lesz vele. A pálya háromnegyede körül megérkeztünk egy füves placchoz, ahol elvégeztük az erre a hétvégére előirányzott fűnyírást. Ahogy innen kijöttünk valamiért eltört az intercooler csövének egy rögzítőbilincse, tehát innentől kezdve szívó motorral mentünk a kettes gyorson, majd a harmadikra megpróbáltunk a helyzeten javítani, de messze nem 100%-os a technika, egy kis kalandunk is volt, ezért nagyon lemaradtunk az elejétől.

Erdei Zoltán: Elég óvatosak voltunk, mert sok autót láttunk az árok szélén és mivel mi nem szerettünk volna ott integetni, hogy rendben vagyunk, mehettek tovább, inkább a biztonságosabb tempó mellett döntöttünk. Az óvatoskodásnak meg lett az eredménye, elég sokat kaptunk. Féltem a defekttől az elején, mert elég rossz a pálya, de az elképzelésem jól működött mert mind a négy kerék megvan. Megpróbáljuk túlélni, mert úgy látjuk ez egy túlélő show lesz a végére.

Bartóczi Ádám: Az első szakaszon nem volt átbeszélőnk, és nem működött a fordulatszám mérőnk, ezek miatt nagyon ideges voltam. A szakasz végén még egy sziklát is eltaláltunk, azóta nagyon csálén áll a futóművünk. Alig tudom úton tartani, mert elhajlott a kormányösszekötő és bele lóg a kipufogóba, és néha meg is akad, nehéz így haladni. A második szakaszon nem történt semmi komoly, a harmadikon viszont a sok visszafordító miatt nagyon meg kellett küzdenem a kormánnyal újra. Egyszer be is estünk az árokba, az autó nem indult be, a nézőknek köszönhetően jutottunk el idáig. Célunk eljutni a szervízparkba, ott megjavítani és folytatni a tapasztalat szerzést.

Jobbik Dániel: Jól kezdődött a verseny mondhatni, hiszen vezetünk. A kategóriában elég kevesen vagyunk már, szám szerint ketten, épp hogy „ki volt” a géposztály. Mindenképpen szeretnénk a célba beérni és ebben a pozícióban befejezni a versenyt, semmi másra nem figyelünk.

Medvecz Péter: Kicsit biztonsági tempóban autózunk, mivel elég kopott gumikon utazunk, és ezt az öt gyorsot szeretnénk velük teljesíteni. Igazából tartottunk a gyorsoktól, de nagyon tetszenek. Még gyorsulnunk kéne ahhoz, hogy a győzelmünk meg legyen itt.

Szabó Ferenc: Kivétel nélkül tetszenek a pályák, bár Meszestől tartottunk előzetesen, ott egy kicsit gyáván mentünk. Kánó az nagyon tetszett. Haladunk, de vigyázunk az autóra, mert még két gyorsot kell menni szerviz nélkül. Abszolút harmadikok vagyunk, jó lenne a végéig megőrizni ezt a helyet.

Salánki Gábor

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.