Laboncz Kata:

Csütörtökön hajnalban teljes menetfelszereléssel Pécs felé vettük az irányt, és ezzel nekünk is kezdetét vette a 44.Mecsek Rallye. Reggel az átvételekkel kezdtük,ami nem volt teljesen zökkenőmentes. Kicsit úgy éreztük,hogy szívatnak minket, de ebbe ne menjünk most inkább bele mélyebben, 🙁 🙁 majd pár óra pihenő után jött a prológ. Jó szokásunkhoz híven, nem tudtuk, hogy van a pálya vonalvezetése, így a bevált mutogatós technikát alkalmaztuk,fontos infókkal: „itt erre, ott arra, itt megint erre, stb, stb…” Mindeközben a teli torokkal nevetés. 🙂 A prológ végéig ott maradtunk a plázánál, majd még egy kicsit tovább, mert a Baksaiék látványos mutatványa után 🙂 😉 vártuk, hogy tudják e orvosolni a szervizesek a problémát, és utána kollektív megyünk a szállásra. De mi feladtuk és elindultunk. A Laciék valamikor késő este értek oda. Az a szerencse, hogy másnap volt idő aludni a rajtig. Jó későn volt a rajt, és rögtön kezdésnek a 26 km-es Bakonyával kezdtünk. Volt itt nekünk is kalandunk bőven. Mind technikai, mind saját hibánkból adódóan 😉 . Forrt a vizünk, eltört a motortartó bak. A délutáni szervizben részben orvosoltuk a problémákat. Eddigre már sokan kiestek,de nekünk szerencsénk volt. Szombaton szintén későn rajtoltunk, és itt is folyamatosan azt láttuk, hogy esnek ki a többiek. A vizünk továbbra is melegedett, de úgy voltunk vele, hogy amíg tudunk, addig biztosan megyünk. Ja! És itt jegyzem meg, a napszemüveg nem mindig szerencsés a pilótának. 😀 Igaz Zoli?? 😀 😀 😀 Tesómék végig kettővel előttünk rajtoltak,így velük haladtunk folyamatosan és figyeltünk egymásra. Nagyon rendesek voltak,és aggódtak értünk. De ezzel mi is így voltunk! A legrosszabb az volt, mikor a utolsó előtti gyorsaságin Árpádtetőn a bátyám az OK táblát mutatta. Itt görcsbe rándult a gyomrom, de láttuk,hogy nem beestek,hanem valami technikai hiba lehet.

Ekkor hoztuk meg azt a döntést,hogy akkor az utolsó gyorsaságin semmi extra dolgot nem kéne csinálnunk. 😉 😉 Evvel így feljöttünk a második helyre, de itt jön a szerencse, amire szükségünk is volt.. De mint tudjuk ez technikai sport . Sajnáljuk,hogy ennyien kiestek. Összességében: a pályák nagyon jók voltak, jó volt a hangulat a társaság! Zolival az autóban is jól éreztük magunkat,sokat nevettünk! 😀 😀 Köszönjük mindenkinek a sok segítséget, és a Vár-Car csapat 😉 drukkolását segítségét!

Egyetlen egy negatívum volt a verseny során: a felesleges fél napos üresjáratok. Így elég vontatott lett a verseny. Fura volt az is,hogy mind a Rallye2-ben mind Historyc-ban kevés nevező volt,akkor miért nem lehetett együtt a szervizpark? 🙁 🙁 De ezt nekünk nem kell értenünk. 🙁 🙁

És most befejezem az elkezdett mondatom amit az előzetesben nem tettem meg:

„Most már abba hagyhatom a versenyzést,navigálást,és egy teljesen új dologba kezdhetek bele.

Egy új feladat,kihívás,és ami szintén sok örömet,boldogságot ad! „ 😉 😉 😉

Minden álmom és vágyam teljesült a rallyban. Felkerült az i-re a pont a Mecsek rally célba érésével!

😉 🙂 🙂

Zolinak a legnagyobb Köszönet!!! 😉 😉 😉

 

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!