Rallye2.hu
logo
…csak a Rallye2 -ről szól!

Keszthelyi Zoltán: Nagyon szeretném ha minden versenyen rajt, cél élményünk lenne

Keszthelyi Zoli még kezdőnek nevezhető a Rallye2 mezőnyében, de szavai alapján lesz még belőle rutinos Rallye2-es pilóta, hiszen jól érzi magát a családias hangulatú társaságban. Erről és a komlói tervekről is mesélt olvasóinknak.

Rallye2.hu: Szia Zoli! Kezdjük az elején. Mint új pilótától kérdezem, hogy ízlik a Rallye2?

Keszthelyi Zoltán: Tömören? Nagyon tetszik. Jók a pályák, kevés a lassító, jók a helyszínek, és a körülményekhez képest sok a gyorsasági. Ha egy valami van amin változtatnék akkor az a hétköznapi pályabejárások… én inkább hétvégén csinálnám.

Rallye2.hu: Az év eleje óta azért túl vagy már pár versenyen. Sikerült megszoknod az autódat, navigátorodat?

Keszthelyi Zoltán: Nigivel elég jó a kommunikáció az autóban, azt nem volt nehéz megszokni, “eszem a szavait” :). Az autót is kezdem megérteni, és ebben az is segít hogy a béka Honda egy kezes bárány, általában azt csinálja amire utasítják.

Rallye2.hu: Az aradi versenyt követően hogy látod a bajnokság hajráját? Célkitűzések vannak év végére?

Keszthelyi Zoltán: Hülyén hangzik, de nem érdekel a bajnokság állása. És ez olyan szinten igaz, hogy verseny közben a Nigi tudja, nem mondhat nekem semmilyen időt, nehogy belemenjek egy túlvállalt hajrába (amire egyébként hajlamos vagyok). Idén az egyetlen cél minél több gyorsasági kilométert a kezembe és a lábamba tölteni, mert kell a gyakorlat. Nem szégyellem, zöldfülű vagyok még, a minap kiszámoltam, 360 gyorsasági kilométer van eddig a pályafutásomban, ezen a számon drasztikusan változtatni kell ahhoz hogy realitása legyen annak, hogy olyan tapasztalt és ügyes versenyzőket meg tudjak szorongatni, mint akikkel rajthoz állunk.

Rallye2.hu: Maradjunk még az aradi verseny bűvöletében. Az autó megsínylette? Esetleg készültök fejlesztésekkel a Baranya kupára?

Keszthelyi Zoltán: Na, az autó az keményen megsínylette. De érdekes módon például a futómű teljesen ép maradt, viszont az alja, kartervédő, kipufogó rendszer, az úgy nézett ki mint ha aknára szaladtunk volna. Ebben az is benne volt hogy az utolsó pillanatban derült ki hogy nem tudunk emelni az autón, aszfalt magassággal mentünk végig. Volt olyan gyors, ahol nem viccelek, minden fékúton hason csúsztunk. A fejlesztéseket tekintve kikalapáltul az autó alját, kapott egy pár aszfalt felnit, és egy kis mágia került a lengéscsillapítókba.

Rallye2.hu: A kategóriát áttekintve (A6) lesz pár ellenfél Baranyán. Milyen versenyre számítasz?

Keszthelyi Zoltán: Izgalmas verseny lesz, de ahogy azt már említettem, a verseny közben nem nézem az időt, próbálok a lehető leggyorsabban autózni úgy, hogy végigérjünk. A célom hogy minél több kanyart, minél több fékutat vegyek úgy, hogy meg vagyok vele elégedve, de nem necces. Viszont biztos izgalmas lesz az idők utólagos összehasonlítása.

Rallye2.hu: Az idei bajnokságból Baranya után hátra van még a Tatabánya Rallye. Tervben van ez a verseny Nálatok?

Keszthelyi Zoltán: Absolutely. Nagyon szeretném ha minden versenyen rajt, cél élményünk lenne. Ez az idei egyetlen célunk.

A riportot köszönjük Niginek!

 

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.