Egy kisebbfajta Rallye2 debreceni bizottsági ülést rendeztünk ma este  kicsiny városunkban, ahol jelen voltunk páran. Nem nevesítenék viszont leírom az általunk jónak mások által nem tudjuk milyennek minősíthető ötleteket. Előterjesztésükről szeretnénk gondoskodni ha ezt Ti véleményezitek nagyon tudnánk örülni ha támogatjátok vagy cáfoljátok ezeket az ötleteket, írjátok meg!

Ötleteink:

-Szuper rallye szabály biztosítása a Rallye2 -nek is csak azért, hogy aki szeretne versenyezni és mondjuk egy defekt miatt állt ki az első gyorson az tudjon menni a 2. körben.

-Egységes gumiszabály egy márkára kivitelezve A/N csoportok részére kedvezményes gumivásárlással

-E-P rendszámmal mi újság ?

-csak Rallye2 múlttal lehessen ORB licencet kapni!

-M csoport nevezési díjának csökkentése a Rallye2 nevezési díjra

-Rallye2 versenyzői licencel egyszerűen lehessen külföldi versenyen részt venni

– versenyzők neveinek kiírásának tisztázása

-48 órába férjen bele MINDEN futam

(Péntek de.: pályabejárás,du.:gépátvétel ,hogy a szervíz minél később érjen oda Szombat reggel minél korábban rajt a bontás és a Parc ferme mihamarabbi végetérése miatt korai véget érés a hazaindulások miatt)

-minimum 3 különböző gyorsasági szakasz!

-néptelen kategóriák felvirágoztatása A/5,N/1,N/3.

-több médiaidő megjelenés a médiákban

-akár az utolsó verseny dupla szorzós akkor sok induló az utolsó versenyen és nyitottabb bajnokság

-évente legalább egyszer murva és egyszer aszfalt shakedown

-murva gyorsasági szakasz maximum kétszer legyen megrendezve a talaj miatt

-szervizparkban lehessen robogóval közlekedni akár a VB vagy IRC-n is !

-szervízpark ugyanott legyen ahol az ORB mezőnynek, ne legyen megkülönböztetetten rosszabb a feltétel.

Véleményeiteket várjuk! Köszönjük!!!

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!