Gyors, telefonos Miskolc Rallye előzetesek.
Erdei Zoltán: Már megint három napra kell leköltözni, ami azért nem tetszik. Az autó kapott egy új váltót, és a futóművet egy kicsit leengedtük, mert néztük a felvételeket, és nem tetszett a mozgása. Tegnap viszont a próba során sikerült eltörnöm az egyik hátsó gátlót, és már most megköszönném a Baksai Laci segítségét, h felajánlotta a tartalék gátlóját nekem a versenyre! 😀 A motort még kedden hangoltattuk be, és szerdán éjjel pakolás, csütörtök hajnalban indulás! Nagyon hosszú verseny lesz, igazából csak célba szeretnék érni, mert most már nagyon oda vagyok lelkileg, mert már a mi jöhet még kategória van… Az autó felkészítése tökéletesre sikerült szerintem, ezért a Berger Ricsinek nagyon köszönöm!
Stepán Árpád: Megyünk. Ennyi biztos, a többi még nem. Az autó felkészítésével már végeztünk, új a motor benne, ami remélhetőleg feledteti az egri gyengélkedésünket, jelenlegazt mondom, hogy sikerült benne mindent helyre rakini. A pályákról még nem tudok mit mondani, nem láttam őket, de mivel Magyar Petinek elfoglaltsága akadt ezért ezúttal Popovics Lacival a jobb1-ben fogok velük megismerkedni, Miskolcon ő olvassa majd nekem az itinert. Kíváncsian várom a közös munkát, de tudom, hogy Popi mind a két oldalon nagyon jól végzi a feladatokat.
Rafael Tamás: Mint arra mindenki emlékszik, az autónk sajnos megint megállt Egerben, eltört a difinek a háza. Ezt a hibát kijavítottuk, mentünk az autóval egy tesztversenyt, amiről elmondhatjuk, hogy elég jól sikerült. Szeretnénk majd a miskolci célban is hasonlóan látni a dolgokat… Teljesen jó most a kocsi. A pályákat csak a videós ajánlókból ismerem, bár a nevük természetesen ismerős, némelyiket legendás rallye pályaként ismerhetik a sportág kedvelői és versenyzői. Komoly terveink nincsenek, igazából egy célba érkezéssel is kibékülnénk. J De nyilvánvaló, hogy mi is a lehető legtöbb pont begyűjtésére törekszünk, csak sajnosa technika általában keresztülhúzza a terveinket. Nagyon szeretnénk célba jutni….
Pétervári László: Nekünk kimarad a Miskolc Rallye. Nézegettük a pályákat és azt látjuk, hogy nagyon hasonló lesz ez a verseny, mint a tavalyi Kazincbarcika Rallye, amit mi nem kedveltünk, ezért nem indulunk most. Az autónk egyébként rendben van, kijavítottuk az Eger Rallye után, ahol sajnos idő előtt kellett a trailerre felállnunk, mert elszakadtaz ékszíjunk. Azt ott hiába cseréltük ki, már nem tudtunk az utolsó „gyorsasági etapra” elmenni. Sajnáltuk, hogy fel kellett adni, de legközelebb mi is támadunk! Bükfürdőn szeretnénk menni, de a Veszprém és a Salgó Rallye-t sajnáljuk, hogy nem lesz az idén. Azok nagyon tetszettek 2010-ben.
Baksai László: Elkészült az autónk, újítottunk néhány dolgon, a motoron megpróbáltunk egy kicsit még fentebb húzni. Új tengellyel és pontosabb karburátor beállítással igyekszünk további gyorsulást elérni. A futóműben kellett néhány dolgot kicserélni, és itt is pontosításra volt szükség, de ez is megtörtént. A kézifék is elkészült és örömmel jelentem, hogy most már még fog is! Ezen kívül szert tettünk hat darab zsír új Michelin gumira, tehát innentől nagyon bízunk abban, hogy jól sikerül számunkra a Miskolc Rallye.
Bodnár Attila: A pályák nekem tetszenek, talán pont azért, mert nem a klasszikus Miskolc Rallye pályák, mint például a miskolci örökzöld Meszes-Rakaca lesznek ezúttal „műsorra tűzve”, hanem teljesen más gyorsasági szakaszokkal készültek ezúttal a rendezők. Az autónk felkészítésére nem kellett sok időt és energiát fordítani, mert egy rövid átnézés és egy kis tisztítás elégségesnek bizonyult ahhoz, hogy rajtkésznek nevezhessük a Hondánkat. Nagy terveink nincsenek, mert most úgy tűnik, hogy a kategóriánk nem lesz értékelve, ebből kifolyólag a fő célunk a célba érkezés, és a lehető legjobb abszolút helyezés megszerzése. Jó lenne az első hétben végezni…
Hazai Imre: A pályák igazán kedvünkre valóak, kifejezetten fekszenek az autónknak. A felkészülés nem nyúlt hosszúra, fejleszteni nem sokat fejlesztettünk, inkább csak kicseréltünk néhány apróságot az autóban, igazából minden maradta régiben. A prológot nagyon óvatosan fogjuk teljesíteni, nem szeretnénk, hogy ott valami hiba miatt sodorjuk veszélybe a tíz gyorsasági szakaszból álló Miskolc Rallye-t. Alapvetően örülünk a prológnak és annak is, hogy lesz bőven ellenfelünk, sokan leszünk a kategóriában, és ezért hatalmas csatákra számítunk.
Kuncz Dezső: Túl nagy felkészülést nem eszközöltünk a verseny előtt, de a rugókat szeretnénk kicserélni az autóban, ám sajnos elég komoly problémáink vannak ezzel az egyszerű művelettel kapcsolatban. Régen megrendeltük már, de sajnos még mindig nem érkeztek meg hozzánk ezek az alkatrészek. Nem is értem igazából, hogy mi tart ennyi ideig. Nem hiszem, hogy a Miskolc Rallye rajtjáig megkapjuk őket és ez nagyon elszomorít. Ha nem sikerül a csere, akkor az egri beállításokkal kell Miskolcon is menni, bízok benne, hogy nem lesznek annyira dobálósak a pályák, mint Egerben, a szűk, erdei részen. Nem szeretnék az útról leesni. Nagy változás nem lesz az autónkon, és rendkívül sajnálom, hogy Nagy Tamásék nem tudnak majd ott lenni a miskolci rajtnál. A pályákat nem nagyon ismerem, de a csütörtöki pályabejáráson alaposan fel fogjuk őket térképezni. Szeretném a lehető legtöbbet kihozni ebből a versenyből.
Nagy Béla: Gőzerővel készülünk a versenyre, és tudomásom szerint már az autó is fel van készítve a futamra. Vettem itinerfüzetet bőven! 🙂 Csütörtökön pályát írunk, pénteken leellenőrizzük, szombaton pedig, ahogy esik úgy puffan alapon elindulunk. Őszintén megmondom, hogy eddig csak vizuálisan, próbáltam megnézni a pályákat a versenykiírásban. Emlékeim szerint kettőn, vagy talán hármon már mentem valamikor, régebben. Legjobb emlékezetem szerint Lacival Hernádvécsén már mentünk egyszer, egy nem túl sikereset, de ennek ellenére most igyekszünk maximálisan pozitívan hozzáállni a feladathoz. Tudni kell, hogy a Miskolc Rallye mindkettőnknek mumusnak számít. Most szeretnénk ezt a mumust a Miskolc Rallye-s történelmünkből, és úgy általánosan az életünkből is kizavarni. (Mi mást is kívánhatnánk ehhez, mint sikeres szelleműzést?! 😀 )
Órai Balázs: Ahogy a Grámán csapatnál megszokhattuk az elmúlt két évben, az autóval ezúttal sincs semmilyen gond, tökéletes állapotban várja a Miskolc Rallye rajtját. Mi mentálisan már felkészültünk. Megnéztem az egri versenyünk külső felvételeit, nagyon kíváncsi voltam ezekre a filmekre, mivel megkaptam Egerben a fenyegetést az ellenfeleinktől, hogy közülük mindenki a mi pozíciónkra pályázik majd ezúttal. Ezért kettőzött erővel koncentrálunk az idei második futamra. Az első gyors az nekem egy picit problémás lesz, nincsenek jó emlékeim róla. 2008-ban, ugyanitt, éppen május 1-én estem ezen a pályán egy óriási nagyot. Sajnos akkor teljesen érthetetlen okból estem le az útról. Bízok benne, hogy ez az érzés nem lassít majd le minket, de 2009-ben, mikor újra itt versenyeztem, akkor komoly fejtörést okozott nekem ez a szakasz. A többi szakasz, azok alapján, ami tudok róluk, tetszenek, két éve már kettőn is versenyeztünk, akkor jók voltak, tetszettek. Szeretnénk a vezető pozíciónkat megvédeni, és ez nem csak a bajnokságra, hanem a szakaszgyőzelmekre is igaz. Kíváncsi leszek az ellenfelek újdonságaira, mivel azt hallottam, hogy lesz néhány meglepetés a versenyre. Nekem, ha minden igaz, elkészül a tréningautóm, aminek már Egerre kész kellett volna lenni. Ha ez meglesz, akkor végre egy elsőkerék-hajtású autóval készülhetek a Miskolc Rallye-ra.