Az JG-2 Racing Team autója, mint tudjuk javában épül Olaszországban. De arról folyamatosan bizonytalanságok láttak eddig csupán napvilágot, hogy vajon ki fogja Kuncz Dezsőt segíteni a pályákon „eligazodni”. Sok lehetőség ugyan nem volt, de mindeddig három esélyesnek tűnt a történet. Németh Fruzsi és Kemény Zsolt volt a fő várományosa az újonnan épülő Honda Civic Type-R jobb1-ének, de ettől függetlenül a Mikulás Rallye-n is navigátort tesztelt a JG-2 Racing Team csapata. Mostanra letisztult a kép. Németh Fruzsi lett a befutó. A részletekről Kuncz Dezső beszélt a Rallye2.hu-nak.
Kuncz Dezső: Valóban elég sokáig nem lehettünk biztosak abban, hogy ki is fog mellettem ülni a 2011-es versenyek folyamán az autóban. Én mindenképpen olyan emberrel szerettem volna együtt dolgozni, aki a teljes évadot végig tudja velünk csinálni, és azt hiszem, arról nem kell hosszabban mesélnem senkinek, hogy mennyivel nehezebb, ha az ember mellett nem egy állandó navigátor diktálja az itinert. Kemény Zsolti munkahelyi elfoglaltságai miatt már tavaly sem tudott mindig ott lenni a futamokon, most pedig már korábban bejelentette, hogy minden valószínűség szerint nem tudja biztosra mondani az idei versenyeken való részvételt sem. Ezért is kezdtünk navigátort keresni az idei bajnokságra. A Mikulás Rallye-n, – ahol az útfelület jegesedése miatt érdemi munkát nem tudtunk végezni- Kerekes Lászlót teszteltük, hogy ha minden kötél szakad, akkor se kelljen a kutatást újra a nulláról kezdenünk. De nemrégiben biztossá vált, hogy ebben az évben Németh Fruzsina lesz a versenyzőtársam, aminek nagyon örülök, mivel tavaly már versenyezhettünk együtt Veszprémben és Komlón is. Fruzsiban volt egy kis félsz azzal kapcsolatban, hogy miként alakulnak a dolgok, ha a párja Nagy Tamás nem tud esetleg teljes évet menni a Rallye2 bajnokságában. Tartott tőle, hogy Tomit netán bánthatja, hogy ő pedig egy vadonatúj versenyautóval teljesítheti az évet. De Tamás nagyon rendes volt, amiért nagy-nagy köszönettel tartozok neki, és meggyőzte Fruzsit arról, hogy nem szabad kihagynia egy ilyen lehetőséget, hogy teljes évet versenyezhet egy gyári Honda versenyautóval, még akkor sem, ha netán nekik nem úgy sikerülne az évük, ahogy azt előre eltervezik. Nagyon hálás vagyok ezért Tamásnak, mert nagy gondban lettem volna, ha ő nem segít ezt a helyzetet megoldani.
Nem sok lehetőségem lett volna a navigátorok közt válogatni. Mint mondtam Zsolt a mai napig nem tudja még azt sem, hogy a saját éve hogyan néz ki, ezért sem tudott sajnos nekem biztosat ígérni. Fruzsit egyelőre még az egyetemi elfoglaltságai is hívják, valamint a munkahelyén is helyt kell állnia, de jelenleg 99,9%, hogy végig tudjuk csinálni együtt az előttünk álló bajnokság minden futamát. És nekem ez most a legfontosabb. Hogy az autónkról is essen néhány szó, megragadom az alkalmat, és elárulom, hogy hamarosan, maximum két héten belül indulunk érte a JAS Motorsporthoz, ami nem is baj, mivel március 13-án, a debreceni gépkönyvezésen szeretnénk mi is ott lenni.
Még egyszer: KÖSZÖNÖM Nagy Tomi! 🙂
Kapcsolódó hírek:
• Kuncz Dezsőék autója is szépen alakul Olaszországban
• Kuncz Dezső: Szerencsénk volt, bajnokok lettünk
• Eleje még csak-csak, de a vége… Megvágtuk a riportot.
• Kuncz Dezső: Rendkívül pozitívan álltak hozzánk a JAS-nál