Juhász Zoltán és Krajczár Zoltán utolsó versenyét futotta Ózdon a Lada VFTS-ével, amitől fájó szívvel vettek búcsút, de alig várják már, hogy az új autójuk elkészüljön. Juhász Zoltánnal beszélgettünk.
A Kazincbarcika Rallye-n álltatok rajthoz legutóbb, versenyeztetek azóta valahol?

Már a Kazincbarcika Rallye előtt kiderült, hogy a Ladánkat eladjuk, hogy egy másik márkára váltsunk, viszont úgy voltunk vele, hogy az Ózd Rallye is hazai futam lesz nekünk, úgyhogy oda még ellátogattunk a jó öreg VFTS-el. Az biztos volt, hogy az autóra nagyon vigyáznunk kell, karcmentesen kellett célba vinni, mert a verseny után jön érte az új tulajdonosa.

Sikerült a célba érkezés. Milyen volt a versenyetek?

Alapvetően simán lezajlott az egész, a prológ remek lehetett volna, ha nincs a baleset, a hosszú, királdi szakasz nagyon tetszett, szuper gyorsasági, de a pálya minősége elég sok kívánni valót hagyott maga után. Már első nekifutásra is elég viseltesnek bizonyult, ám a második körben még felhordásosabb lett, sok volt a kátyú, és találkoztunk igencsak mély gödrökkel is. Ennek ellenére igyekeztünk jól érezni magunkat, persze amennyire lehetett, kíméltük az autót. A második körben, a Sáta-Kiskapud szakaszon volt egy kis kalandunk, a vasúti átjáró előtt egyszer megcsúszott és beriszált az autónk hátulja, de szerencsére sikerült megfogni, ennyiben kimerült ez a történet.

A tempónk szerintem nem indokolta, nem is értjük, hogy hogyan történt? A végeredmény igazából nem érdekelt minket, nem néztük az órát, az autótól szerettünk volna méltó módon elbúcsúzni. A lényeg, hogy vidáman, jó időben, ideális körülmények közt, percre pontosan, jól megszervezett futamon teljesítettük a versenytávot. Azt nagyon sajnáljuk, ahogy a verseny véget ért, mindenkiben mély nyomot hagyott a segíteni szándékozó, elütött szurkoló halálhíre. A prológon megsérült Sportbírónőnek gyors felépülést kívánunk!

Folytatás? A Zemplén Rallye sem lesz nektek messze? El tudtok jönni az évzáróra esetleg az új autóval?

A VFTS a cél után elkelt, mi pedig folytatjuk az építkezést. Az új kocsink egy 328-as, E46-os BMW lesz, de az még nem áll készen a versenyzésre, akad bőven teendőnk vele. A Zemplén Rallye-ra mi nem fogunk ezzel a kocsival odaérni, az 100%, de a VFTS-ünkkel, az új tulajdonosa, ha minden jól megy, akkor előfutóként rajthoz fog állni. Mi a műhelyben, a kollégáimmal igyekszünk, ahogy tudunk haladunk, de a különböző szakipari kialakítások, időt vesznek igénybe. Szeretnénk elhinni, hogy a februári gépkönyvezésre már a saját lábán fog odagurulni a „Bömi”.

Rallye2.hu – Salánki Gábor

Köszönjük a szponzoraink segítségét, a csapat és a fiúk munkáját! Nélkülük nem tudnánk rallyeversenyeken indulni, és fantasztikus élményeket átélni.

 

Köszönjük a segítséget!

Kessel Bau Kft, GreenPlan Energy Kft, Dynea Hungary Kft, Fresh Team Kft, Kiss és Társa Kft, Bán-Kavator Kft, Berger-Dinamik Kft, valamint köszönjük a szervizcsapat Kovács Ádám,Tóth Patrik, Szegedi Gergely, Hora Ádám, Krajczár Dávid munkáját és nem utolsó sorban, kisfeleségem Hajni támogatását !

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!