A Gondi Motorsport csapatát három páros képviselte az évadnyitó Miskolc Rallye-n, ám közülük csak a Hernádi Péter-Bodnár János duó ért el a szikszói célba, a többiek a szép részeredmények ellenére idő előtt voltak kénytelenek feladni az évad első versenyét.

Hernádi Péternek és Bodnár Jánosnak (Peugeot 106 Maxi) izgalmasan indult a nap, mert elhagytak egy csavart a váltóból, emiatt csak futó percre értek a lyukóbányai rajthoz. Kánó után viszont már nem volt ennyire rózsás a helyzetük, mert elromlott a Peugeot kormányszervója, meg is forogtak, így kezdett kalandossá válni a napjuk. Mályinka után, a szervizben maradéktalanul kihasználták a rendelkezésükre álló 30 percet, folyamatosan szereltek, így elindulhattak a második körre. A váltótartó bakot viszont így is minden gyorsasági előtt meg kellett húznia a párosnak, Mályinkán beragadt 6-ik fokozatba a váltókar, keményen küzdöttek a fiúk, de az erőfeszítések megtérültek, célba értek a kategóriájuk hatodik helyén, így pontot szereztek a kőkemény P12-es géposztályban, pedig még 30 másodpercnyi büntetést is begyűjtöttek egy 3 perces késés okán.

A Gyenes Attila-Deák Henrietta (BMW E36 320i) duó számára jól kezdődött a nap, és az évad, Attilának nagyon tetszett a lyukóbányai pálya, és szerinte remekül teljesítették a nyitó gyorsaságit.  A kocsival viszont nem volt maradéktalanul elégedett, sajnos nem úgy szedte a „lábát” a BMW, ahogy a pilóta szerette volna, emiatt csak hetedikek lettek a P13-ban, az első speciálison. Nem adták fel a reményt, Kánón is nagyon siettek, aminek az lett az eredménye, hogy a kategória képzeletbeli dobogójának az alsó fokára állhattak a második szakaszon. A pálya minősége és a futómű beállítása nem volt ideális, dobált a kocsi, mert nem puhították vissza a futóművet az előző speciális után, de nagyon élvezték a versenyt, ami a kitűnő eredmény tükrében teljesen érthető is volt. De az öröm eddig tartott, Mályinkára már nem értek el, a váltó hibája megálljt parancsolt nekik a hosszú etapon.

A Bimbó-Bárdos Péter (BMW E36) egység az ORB és a Historic Bajnokság mezőnye után az eléggé „dzsuvás” pályára panaszkodott a parasznyai célban, de örültek, hogy túléltük, és, hogy épségben teljesítették az első szakaszt. Nem is akárhogy! Rögvest egy kategória harmadik hellyel jelezték, hogy oda kell rájuk figyelni a P13-ban. Kánóról azonban már nem értek ki, mert eltört a féltengely a BMW-jükben.

Folytatás Salgótarjánban, addig pedig az autók javítása lesz a fő program a Gondi Motorsport műhelyében, hogy minden párost a céldobogón üdvözölhessünk a nógrádi verseny végén.

 

Rallye2.hu – Salánki Gábor

 

Köszönjük a segítséget!

Bott Hungária KFT. M Kamion KFT. ST-Transz KFT. Marshall KFT. PEOT Hűtéstechnika Kft. LONGWAY INTERTRANSPORT KFT. GYARMATI TRANS Kft.

 

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!