Nagyon vártuk már a Mecsek Rallye-t, de az utolsó előtti napokban tett nyilatkozatok, rányomták a bélyegét a hangulatunkra. Ezektől függetlenül, egy eseménydús, hosszú hétvégét sikerült összehoznunk.
A csütörtöki érkezés és átvételek után nem vártuk a prológot, mert nekem, az elmúlt két versenyt nem számítva mindig a mumusom volt a prológ, folyton szerelni kellett utána. A most azonban végigbohóckodtuk a „Gy nullt”, élveztük a megforgásokat, Ákos meg végig nevette az egészet és szerencsére szerelni sem kellett a saját autónkat. Helyette Baksai Laciéknak segítettünk a Ladát újra mozgásképessé tenni. Az első napi hosszú gyorstól tartottam, és be is jött a megérzésem. Szó szerint átküzdöttük magunkat rajta. Az első körben háromszor megforogtunk, és kétszer túlcsúsztunk, majd utána még a betonkorláton is vettünk egy érintőt, ami után Ákosnak kellett visszatolnia az útra az autót. Mindkettőnknek rosszul indult a futam, mintha az első versenyünk lett volna. Ezek után meghalt a feszültség szabályzó, elkezdte forralni az aksit a generátor, és a második gyors végére tele fújta a csomagtartót savas aksilével. Mindenki magába öntötte a vizet, én meg a csomiba… A harmadik gyorson átgurultunk problémamentesen, de az autót sajnos elég gyengének találtam a felfelé mentekben 🙁 A délutáni szervizben a hibákat sikerült megjavítani, és ezúton is szeretném megköszönni a lámpát Lacinak. 🙂 A második napon az első két gyorsot tempósan próbáltuk meghúzni, de a másodikon sajnos megforogtunk, majd a szokásos lassító találat után sikerült elállítanom a futóművet is, és mivel az előttünk lévő másfél perccel vezetett, a mögöttünk jövőktől 2 percre voltunk, így beláttuk, hogy nincs értelme sietni, a szerzett pontok pedig mindennél többet érnek, mert így 6 pontra növeltük az előnyünket.
A szervizcsapatnak nagyon köszönjük, mert megint tökéletes munkát végeztek, és mindenkinek köszönjük a biztatást a pálya széléről is 🙂
Köszönjük a segítséget: Evo szerviz, Schmidt Eurotrans, Autós-Teszt kft, Szervizcsapat.