A Medvecz házban a Jézuska a fa alá egy rali nevezési lapot tett. Na jó, hát elmentünk, ha már így alakult. Medvecz Péter és Medvecz Péterné Ági mogyoródi élménybeszámolója.
A nagy hó miatt még hétfőn szereltünk, este trélerre tettük az autót és kedden már hajnalban (szokás szerint) családostul száguldottunk Mogyoród felé. Mi nagy izgalommal vártuk ezt a versenyt, mert havas pályán sem mentünk eddig, jegesen meg végképp nem. Ahogy átvettük az itinert, az emberesen megrakott Skodánkkal vágtunk is neki a pályáknak. Hát számítottunk nehézségekre, de hogy mindkét szakasz full jég, arra nem. Volt ahol alig tudtunk befordulni és egy lejtőn meg aztán alig bírta felkaparni magát a kis Skoda. Lányaink élvezték a pályabejárást. Apa szinte végig húzgálta a kézi féket és nagyon jó itinert sikerült összerakni. 15 óra után elkezdődött a verseny. A rendezőt érje egy kis dicséret, gondolt az átfázott brigádra, és fűtött büféből is lehetett nézni a pályák egy részét. Utána már állhattunk mi is rajthoz. Szakadó hóban nem tudtuk hasznát venni a lámpasorunknak, így elég „gázos” időt jöttünk, de elég volt a 11. abszolút helyre. Másnap reggel elrajtoltunk 8-kor. Nagy meglepetés nem ért bennünket, mert a pályák ugyanolyanok voltak, mint az előző este. Ahogy szoktuk igyekeztünk, és nagyon élveztük a „havon” autózást. Sok fejtörést okozott, hogy 40 másodpercre indították a versenyzőket és mindkét szakaszon legalább két autót értünk be. Na már most a jeges visszafordítós kanyarokban még előzni is, hát nem volt egyszerű. Ilyen körülmények között hihetetlen agytornára volt szükség ahhoz, hogy amit látsz, és amit az a kanyar, vagy féktáv kiad, le tudd reagálni. Egy nyári versenyhez képest 10-szer nehezebbnek éreztük. Kalandjaink voltak. Kinek nem? Az első két szakaszon nem volt semmi extra gondunk. Az ötödiken viszont, már túlságosan felbátorodtunk és egy balos nekünk 3-os kanyarba jó nagy gázzal érkeztünk már nem volt esély megállni és épp egy gumifallal védett oszlopnak ütköztünk. A kocsi jobb oldala sérült és a hátulja. Volt ahol levágtunk egy kanyart, mert nem tudtuk bevenni. De a nyomokból ítélve nem mi voltunk az egyedüliek. Ez azért volt nehezebb a második forduló, mint reggel, mert már sütött a nap és elkezdett olvadni a pálya, de ott is jég lett belőle, ahol még azelőtt nem volt. Tényleg nehéz volt elismerjük. Az utolsó két gyorson már volt olyan rész, ahol láttunk aszfaltot is. Az időeredményeken látszik is némi különbség. És kaptunk annyi előnyt, hogy a rajtban kicsit később rajtoltattak és így nem kellett csak egy autót előzgetni. Már ez is valami. Ezúton is köszönjük a sportbíróknak! Az utolsó két körön úgy mentünk, mint akinek elgurult a gyógyszere. Nagyon határon autóztunk. Volt ahol sok is lett, például a Ring-külsőn a kapunál megforogtunk, a Ring-belsőn az utolsó jobbos visszafordítóban lett egy kicsúszásunk, de így is jó lett az időnk. Ezzel elértünk egy H/6 2. helyet és az amatőr összetettben szintén 2.-ként értünk célba. De nem is erre vagyunk a legbüszkébbek, hanem az abszolút 10. helyezésre és hogy le tudtuk győzni Igor Drotarékat. Alapjában nagyon élveztük a versenyt és rengeteget tanultunk. Még jobban megismertük az autónk határait és ezt a tudást jövőre kamatoztatni is szeretnénk. Minden célba érkezőnek gratulálunk és Boldog Új Évet Kívánunk mindenkinek!
Köszönet szerviz csapatunknak, Molnár Zsoltinak, Kakuszi Sanyinak. Herédi Lacinak, a Lambda System Kft.-nek és az RPM Racing Kft.-nek.