Az első kör után a másodikról is megkérdeztük a mezőnyt.

Rádóczi József: Kicseréltük a lengéscsillapítókat és apait-anyait beleadva, mentünk, ahogy csak tudtunk. Nagyon örülünk az abszolút harmadik helyünknek, Dezsőéket nagyon sajnáljuk, előttünk estek ki a rajtnál, hát mit ne mondjak, a sírás kerülget az eset kapcsán.

 

Bodnár Attila: Hát a Bögöte az csodálatosan rossz volt, ellenben a Rallye Katlan az nagyon-nagyon tetszett, és még jól is sikerült! Örülünk, hogy célba értünk, és az eredményünkre sem lehet panasz.

 

Baksai László: Remekül sikerült minden, ott folytattuk, ahol az első kört abba hagytuk. Ezek a sáros részek egyre jobban tetszettek. Sajnálatos módon Kuncz Dezsőéknek pont az utolsó szakasz rajtjában kellett feladni a versenyt, amit nagyon sajnálunk. Ha jól tudom a féltengelyük tört el. Így megörököltük az abszolút második helyet, úgy érzem nagyon megdolgoztunk ezért a pozícióért, szuper jó volt ez a hétvége.

 

Erdei Zoltán: A második kör az egész jól sikerült, de a Bögöte az borzasztó volt. De a Rallye Katlanban még mennék vagy tízszer! 😀 Az eredménnyel elégedettek vagyunk, úgy tudom, még mindig vezetjük az A/6-ot.

 

Molnár Zsolt: A második kör az egész jól sikerült, nem voltak technikai gondok, csak néhány kis apróság, de ezekkel megbirkóztunk. Nagyon élveztük az autózást, szerencsére a Rallye Katlanban is jól mentünk, jó volt. Aradon mindenképen szeretnék még menni, de a további Rallye2-es terveimről más jellegű elkötelezettségeim miatt még most nem tudok mit mondani.

 

Órai Balázs: A második kör elején ésszel, de nem túl óvatosan kezdtünk, ennek ellenére Kuncz Dezsőék már 3,5 mp-el vezettek előttünk. Az utolsó szakaszra úgy indultunk el, hogy mindent felteszünk egy lapra, becsülettel lenyomtuk a záró gyorsaságit, nem tudtuk, hogy Dezsőék ott ragadtak a rajtban, amit nagyon sajnálunk. A verseny után mindenképpen ki kell értékelnünk, hogy mi lehet annak az oka, hogy már így beértek minket és le kell vonni a konzekvenciát a látottakból, mert bevallom, hogy mind az autó mind pedig én is maximálisan teljesítettünk.

 

Papp Katalin: Nagyon élveztük a versenyt, és nagyon örülünk, hogy sikerült célba érnünk, mivel ez volt az első murvás versenyünk, és ez volt a fő célunk. A második kör elég érdekes volt az esőnek köszönhetően, de pont ez teszi változatossá a versenyeket. A murva eleinte tartogatott meglepetéseket, de a végére már kezdtük élvezni, majdnem minden tetszett a verseny során.

 

Molnár Ferenc: Nagyon meg vagyok elégedve az eredményünkkel, nem gondoltam volna, hogy ennyire „felkeveredünk” a végére. Elég rosszul kezdtünk a versenyen, de folyamatosan tudtunk gyorsulni, kezdtem én is visszatalálni, ráérezni a pályákra, a murva ízére. Nekem több mint egy év kimaradt, de ez a futam tökéletes gyakorlás volt a számomra. Azt elmondhatom, hogy amíg Norbi úgy dönt, hogy jön velem, addig valószínűleg ott leszek a futamokon, aztán pedig még nem tudom, hogy a folytatás mi lesz. A verseny nagyon tetszett, nem volt csúszás, pörgős volt, jók voltak a pályák, mindig ilyen versenyt szeretnénk!

 

Szebényi Dávid: Az a lényeg, hogy itt vagyunk a célba, hiszen három éve nem voltam versenyen, csak nézőként, ezért már azt gondoltam, hogy meggyógyultam. De mégsem… A második helynek örülünk. Jól éreztem magam a pályákon, tetszettek is, annak ellenére, hogy a második körben már elég viseltesek voltak az eső után. Volt becsúszásunk is, ott otthagytunk némi időt, de sikerült kijönnünk, és így szerencsésen ideértünk.

 

Mózer Attila: Az első körben megoldottuk majdnem az egész versenyünket, „sikerült” rosszul gumit választanunk, és ezért elég küszködős volt nyitásnak az első gyors, ahol bespájzoltunk 21 mp-et. Aztán 9-et adtunk, 9-et kaptunk, majd a negyediken Medveczék újra adtak nekünk, 12 mp-et. Az utolsó két szakaszon összekaptuk magunkat és végül 8 mp hátránnyal értünk be a célba. Ez egy jó verseny volt, élveztük. A bajnokságban 6 pont az előnyünk, csak sok verseny van még hátra.

 

Medvecz Péter: Nagyon jól éreztük magunkat, bár úgy gondoltuk, hogy lesz egy gondmentes versenyünk, de tévedtünk. Sokat kellett dolgozni a kocsin. Pénteken a prológon csak áttoltuk a rajton az autót mert a rajt előtt három órával az ötödik fogaskerék kettétört. Szegedről hozták az alkatrészt, amivel megjavíthattuk a Micut a szombati rajtra. Ma pedig mentünk, ahogy csak tudtunk. Az utolsó gyorsaságin megláttam Markó Tibit a rajtban, gondoltam, hogy megörvendeztetem egy komoly rajttal, erre eltörtek a féltengelyeink. Egy hátul, egy elöl. Ezért az utolsó szakaszon nagyon gyorsan kellett mennünk, hogy ne veszítsünk túl sok időt az előnyünkből. Bükfürdőt, a versenyt nagyon szeretem, a pályák is tetszenek, bár a bögötei pályán azt éreztem, hogy az az autónak egy kicsit káros, de káld és a Rallye Katlan az nagyon jó volt. A végére nagyon készültünk, de nem sikerült egy jó időt menni rajta.

 

Adonyi Márton: Annak nagyon örültünk volna, ha az eső nem esik. Az erdőben iszonyatosan csúsztak a pályák. A gumiválasztásra nem sok lehetőségünk volt ez volt, ezzel jöttünk. A pályák jók voltak, főleg a Rallye Katlan, jó volt az autónak, gyors volt, nagyon tetszett, szenzációs volt. A káldi szakasz már nem volt a szívem csücske, hiszen a második körre már nagyon laza volt, kigyorsításokkor kétkerekes autóval nem volt valami jó. Összkerekeseknek biztosan jobb volt. Sikerült kategóriát nyernünk, ami mindenképpen pozitív dolog.

 

Varga Norbert: Az autónk egész nap megbízhatóan és jól működött. Bár az utolsó szakasz utolsó két kilométerére tartogatott egy kis meglepetést, mivel teljesen elment a fékünk, ezeket a kilométereket fék nélkül kellett teljesítenünk. A verseny jó volt, nagyon élveztük az egész napot, főleg a káldi körgyorsot és a Rallye Katlant.

 

Stepán Árpád: Ahogy vesszük, szép eredmény ez a kategória második hely. Tavaly elsők voltunk, ezzel kibékültünk volna most is, de elrontottuk. Én is és Peti is hibáztunk egyet-egyet. Kétszer be is estünk, és a hátsó lengéscsillapítónk is eltörött. Ettől függetlenül Káldot és a Rallye Katlant élveztük, de a hosszúperesztegi szakasz az nem tartozik a verseny után sem a kedvenceim közé.

 

Nedeczki László: Az első gyorsasági legelején elromlott az átbeszélőnk, és innentől egyáltalán nem értettük egymást, csak jelekkel kommunikáltunk. Így teljesítettük a gyorsaságikat. Az utolsó szakaszon sisakcserével valahogy találtunk egy hangot, és így sikerült egy elég jó időt autóznunk, de ez már kevés volt az üdvösséghez, be kellett érnünk a kategória negyedik helyével. Az első murvás versenyem volt, féltem is tőle, de szerencsére jól sikerült, tetszett, a rendezőknek pedig külön gratulálok a remek futamhoz, ha jövőre lesz verseny, biztosan itt leszünk.

 

Szlovák Ferenc: Picit nehéz és hosszú volt ez a nap, de nagyon jó. Az eső és a sár igen nagy feladatnak bizonyult. A gumik jól bírták, minden tökéletes volt. A helyezésünkkel elégedett vagyok, de nem tudok már a fiatalokkal lépést tartani, mert nagyon gyorsak és ügyesek.

 

Bucsi József: Nagyon sokat küzdöttünk. Egy orosz gumit raktunk fel az utolsó körre, hogy a sárral meg tudjunk küzdeni, ezt csak Ladára gyártották, hóra, sárra, murvára mindenre jó volt csak egy gond volt vele: alacsony lett tőle az autó és leszakítottuk a kipufogót, az elejéből is hiányzik egy-két darab. Jó volt és ha nem lett volna az eső még akkor tetszett is volna. Mi még tanuljuk a versenyzést, soha nem mentünk még ilyen hosszú gyorsaságikon.

 

Kunya Dávid: Örülünk az eredménynek, voltak gondjaink, jó hogy itt lehetünk a célban. A verseny felétől nem volt töltésünk, a generátor megadta magát. A végét igyekeztünk megnyomni, aminek eredményeként most egy bronzéremmel gazdagodunk.

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!