Kuncz Dezső Németh Fruzsival az oldalán zsebelte be a Rallye2 A/6-os kategóriájának bajnoki címét.

Fordulatos, megpróbáltatásokkal teletűzdelt szezon után sikerült elérnie a párosnak ezt a sikert, ami mind a versenyző, mind a csapat számára eddigi legjobb eredményüknek számít. A Rallye2 2010-es szezonjának értékelésében az abszolút 3., az A-csoport 2., és az A6-os kategória 1. helyét sikerült „összeautózniuk”.

Kuncz Dezső: „Érdekesen indult az egész verseny. Az állandó navigátorom, Kemény Zsolti munkahelyi elfoglaltságok miatt ezúttal sem tudott eljönni, a helyére Németh Fruzsi ült be. Fruzsinak szombaton a pályabejárás közben el kellett utaznia, ezért nagy köszönet jár a bajnok Bereczki Norbinak, hogy beült mellém visszadiktálni a pályákat. És mindezt tetézte, hogy csak intermédiánk volt az esőre. Az első körben még ez elég is volt, de már a másodikban rengeteg víz lejött, amikor ároktól-árokig közlekedtünk. A lényeg az volt, hogy Baksaiékat tartsuk a hátunk mögött, ami sikerült is addig, míg ki nem kellett állniuk. Innentől már csak az volt a célunk, hogy egyben befejezzük a versenyt. Annyira spóroltam, hogy Fruzsi sokszor ki is nevetett, mennyire lassan fordulok el. Összességében a bukást leszámítva jó évünk volt, hiszen eddigi legjobb eredményünkkel zártuk a szezont. Nagyon köszönöm a csapatnak, hiszen minden versenyre maximálisan felkészített autót kaptam. Jövőre pedig támadunk az új Type­–R-rel!”

Németh Fruzsi: „Nagyon örülök, hogy egy picit hozzá tudtam tenni ahhoz ezzel a két versennyel, hogy Dezsőék elérjék a céljukat, de ez igazából Zsolti érdeme. Szombaton Nagy Tominak köszönhetően sikerült remek etapot futnunk, így értem el a prológot. Maga a verseny érdekes volt, hiszen a szervizpark gyakorlatilag használhatatlannak bizonyult, a pályákon pedig rengeteg víz állt. Igazából nem is bánom, hogy az utolsó körben kivették a Komló-Komlót, mert az nem annyira tetszett. Köszönöm a csapatnak a bizalmat, és gratulálok nekik!”

Farkas Kálmán, csapatvezető: „Hosszú év van mögöttünk, aminek végén sikerült bezsebelnünk a kategória bajnoki címét. Sokat tanultam én is, hiszen a salgói bukás kellett ahhoz, hogy belekerüljenek az autóba olyan fejlesztések, amik után biztonságosan lehetett vele menni, és nem kellett pengeélen autóznia Dezsőnek. Féltem ezektől eleinte, hiszen Magyarországon eddig senkinek nem sikerült ezt a típust ilyen jól megépítenie, mint amilyen lett ez végül. Nagyon jól sikerült bele a motor, váltó, és a sper. A bajnoki év után ez az autó eladósorba került, de nem szeretném mindenképpen elherdálni. Ha még akkor meglesz, indulunk vele a Mikulás Rallyen, de ha nem, akkor bérelt autóval megyünk, ahol Dezső szeretne kipróbálni navigátorokat, úgyhogy várjuk a jelentkezőket, akik beülnének mellé 1-1 körre. Nagyon nagy érdeme van a bajnoki címben az egész csapatnak, és mindenkinek, aki hozzátett valamit az autóhoz, hogy ilyen szintre kerüljön, és technikai hiba nélkül teljesítsük vele a szezont.”

A JG–2 Racing Team szponzorai: HUNNIUM 895 – Valódi Pálinkák márkája, Q8 SINT-OIL Kft, Róza Kft, Tóth Trans, Agrosmart Kft, Boncz Bt, KUN-VILL-SZER Kft, Racionál Tuning Kft, Agrolabor Kft, Asajah – Szinter Kft, AGRO-CARGO Kft, KEVEWELD Kft, NORTON-4 Kft, DERIVAL Kft, AGROPRODUCT Kft, FERTEX ’96 Bt, KIS-ÚJ-LAP Kft, Autó Univerzál Kft, Formel Kft; Spuri, az autó energiaitala; Vip-Rex.

Agárdi Sándor/Allejandro

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!