Nem indult szerencsésen az F csoport 2010-es bajnokának az idénye. Először csak nem akart valódi végsebességre gyorsítani a Mitsubishi-jük, majd szép lassan Wartburggá, Trabanttá, és legvégül Simsonná minősítette vissza magát a japán technika. Medveczék Péterék a végén már annak is örültek, hogy egyetlen működő hengerükkel le tudtak jönni a második szakaszról. Medvecz Péterné Ági küldött beszámolót egri kalandjukról.

Végre eljött a már várva várt versenyszezon rajtja, és még az autónk is kész lett, időre. Mire felkészültünk az útra, még a nap is kisütött, tehát minden adott volt az induláshoz, irány Eger. Nem emlékszem, hogy versenyszezont ekkora izgalommal vártunk volna, mint mostanit, túl hosszú volt a téli szünet. Csütörtökön, ahogy elértük az Eger táblát, azonnal felvettük az itinert és már mentünk is ki a pályákra tréningezni. Nem sok új dologgal találkoztunk, kicsit gyorsabbra írtuk az itinerünket és már végeztünk is a pályabejárással. Pénteken hamar megvolt az adminisztratív és gépátvétel is, de mivel esett az eső még egyszer kinéztünk mindkét gyorsunkra, feltérképeztük vizes körülmények közt is a terepet és egy kis kozmetika után az esős itinerünk is elkészült, este, pedig jött a rajtceremónia. Hát a Dobó tér feeling-je még mindig nem változott semmit! Nagyon jó érzés ennyi ember között áthajtani. Szombaton 11 óra után elrajtoltunk az első szakaszra. Peti már ekkor, az Egerszalók-Verpelét szakasz utolsó kilométerein mondta, hogy a kocsi végsebességével van valami, mert a célban csak 198 km/h-ra tudott felgyorsulni az autó. Etapon nem volt semmi gond, a következő gyorson is elrajtoltunk, de a szakasz elejétől kezdve fokozatosan lassultunk.

Egy ideig még volt két henger, ami működött, de az utolsó 6-8 kilométeren már csak egy henger volt jó. A maradék erővel próbáltunk lecsurogni a célig, ami óriási kínok árán, de végül sikerült. A cél után még nem tudtuk mi lehet a baj, de az azt követő órákban és napokban sem lettünk sokkal okosabbak.

Nekünk sajnos ennyi volt a verseny, de ezúton gratulálunk Mózer Atinak a győzelemhez!

 

Köszönjük szponzorainknak a Lambda System Kft.-nek, az Alfa-Omega Kft.-nek és Herédi Lacinak, hogy ott lehettünk. Molnár Zsoltinak, Kakuszi Sanyinak a szervizelést.

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!