Mikrofon4Az első szervizben beszélgettünk a Rallye2-es versenyzőkkel az első kör tapasztalatairól beszéltek röviden. 

Vizelli Károly: Nagyon tetszik a verseny eddig, nagyon szoros az eleje,
jelenleg az abszolút harmadik helyen állunk.Megpróbáljuk utol érni Gergőéket,
megnyerni a soron következő gyorsokat, a végét meg majd meglátjuk. Mi sietni
fogunk biztosan.

Kocsis Zsolt: A pályák nagyon tetszenek, bár az első eléggé felhordásos. A
következő azonban teljesen rendben van. Az autó rendben van, nincs vele
gondunk, megyünk, ahogy csak tudunk. A nézők rendesek, normálisak semmi gond
velük, és örülünk, hogy sokan vannak!

Régi Péter: Eléggé óvatosra vettük a figurát, mivel először megyünk ezzel az
autóval ráadásul Rallye2-ben, Egerben is újoncok vagyunk. A célunk, hogy végig
menjünk, célba érjünk. Elég lassan mentünk, nem is vagyunk rá túlon túl
büszkék. 🙂

Hágen Zoltán: Hát mi nagyon élveztük a nyitó kört, úgy indultunk neki, hogy
örömautózás lesz, ez eddig teljesült is. Nagyon kemény a kategóriánk, rég volt
ennyire erős a mezőny, tele vagyunk Evokkal, Imprezzákkal, hihetetlenül erős
BMW-kkel, ezért mi most csak autózunk egy jót.

Lietgéb Judit: Az első kör az ismerkedés jegyében telt, barátkoztunk az
autóval. A típus nem új nekem, de nagyon régen ültem már versenyautóban. A
pálya nagyon felhordásos volt és az árokban lévő autók miatt is fokozott
figyelemmel kellett autózni. Én úgy gondolom, hogy kezdetnek nem volt rossz a
mostani teljesítményünk.

Kuncz Dezső: Az első körben állítólag a kategória harmadik helyére sikerült
elérnünk, még nem néztem utána pontosan. Bár ez nekem most majdcsak teljesen
mindegy, hiszen ismerkedünk az autóval. Amióta kész lett nem tudtam kipróbálni,
tehát menet közben tesztelünk is. Úgy gondoltuk, hogy majd a gépátvétel után
kipróbáljuk, de be kellett állni a parc fermé-be. A második gyors rajtjába
ismét sikerült jól felbosszantani engem, mégpedig azzal, hogy ismét pont akkor
kellett 15 percet várakozni, amikor mi értünk oda. Mondanom se kell ugye, hogy
fék, gumi, minden elhűlt. Idegből kezdtem el menni. Az elágban úgy gondoltam,
ha már veszendőbe van a szakasz, akkor legalább a nézők had örüljenek, húztam
naki egy kéziféket. Nem volt jó ötlet. Beestünk az árokba, a nézők szedtek ki.
De megyünk tovább.

Molnár Ferenc: Óriási várakozással érkeztünk Egerbe, mert a nevezések alapján
azt láttuk, hogy szépen benépesült a kategóriánk. Ez így is lett. Nagyon pontos
itinert tudtunk írni és, amit csak lehetett, azt kihoztok az autóból és a
pályából. Nem hiszem, hogy pár másodpercnél többet még ki lehet hozni ebből.
Szerencsére Kása Feri ül mellettem, aki nagyon ügyes navigátor. Szeretnénk
biztonságosan végigérni, de jelenleg úgy tudom, hogy a kategóriában is elég jól
állunk, vezetünk. Kell mondani, hogy ezt szeretnénk megtartani? 🙂 De hosszú
még a verseny…

Tajmel Tibor: Időeredmény alapján a negyedik helyen állunk, de bevallom, hogy
magamhoz képest elég ügyetlen voltam. Legalábbis én többet vártam magamtól. A
simákban elkapkodtuk, nem hittem el, amiket feldiktáltunk. Hevesi Pisti, Ariel
és Dicső Peti alaposan elvertek, főleg a tempós gyorson. A fékünk nem jó,
pumpálni kellett, de nem fogom erre, mi nem voltunk a toppon.

Három ágú ez is, de gyémánt nem csillag. Hol van a Mercedesed?

Az igazság az, hogy idő hiányában nem haladunk a Mercivel és ezt a Mitsubishit
is el kellene adnunk ahhoz, hogy anyagilag is teljesen a mercis projektre
tudjunk koncentrálni.

Akkor tehát Tajmel Tibit kell keresni, ha egy jó Mitsubishire vágyunk?

Így van. Várom az érdeklődőket.

Berényi László: A pályák szenzációsak, nagyon tetszenek. Az autóval volt egy
kis műszaki gondunk, az hátráltatott minket az első gyorson. Emiatt ki is
késtünk a kettesről és lassan kellett végigurulni rajta. A szervizben
megcsináltuk és innentől azt mondom, hogy itt maradtunk tesztelni.

Lehet tudni hogy mi volt az a kis műszaki probléma, ami miatt lassítanotok
kellet?

Igen. A kormányösszekötővel volt baj.

Sipos Zoltán: Az autó az tökéletesen fel lett készítve, mint mindig. Kicsit
alvósan, óvatosan kezdtünk, de ehhez viszonyítva meglepően jól sikerült a nyitó
kör. Nagyon felhordásos volt a pálya, teljesen más volt mint amit az előző napi
pályabejáráson tapasztaltunk.

Kőváry Barna sok kárt csinált az autódban, amikor versenyzett vele?

Nem tud, ez egy BMW, ebben nem lehet kárt csinálni… 🙂

Akkor ez egy igazi neki való autó. 🙂

Fróna János: Eléggé szemetes volt az Egerbakta-Sirok pálya, ez meglepett
minket. A másikat gondoltuk inkább kihordásosnak. Egyedül azzal volt gondunk,
hogy a hátsó gumik talán egy kicsit puhábbak voltak a kelleténél ezért sokat
csúszkáltunk. Én ezeket a gyors, széles, lobogós pályákat szeretem.

Oroszki Tamás: Nagyon jól sikerült a nyitány, jól állunk az összetettben.
Meglepett az első gyorsasági, mert rendkívül felhordásos a pálya az ORB mezőnye
után. Kanyarról kanyarra mindenütt kettő-három autót láttam kiállva,
összetörve, ezért inkább vissza vettem egy kicsit a tempóból. Ennek ellenére
jól állunk, abszolútban a 12. helyen, csak Mitsubishik vannak előttünk. A
Rallye2-ben csak ezt az egy versenyt terveztük, az amatőrök közt fogunk
versenyezni az idén. Közel lakunk ehhez a helyszínhez, kipróbáljuk, de eddig
jól érezzük magunkat.

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!