… amiről egyelőre csak ezt a három képet sikerült ellopnom Erdei Zoli Facebook oldaláról. Izgatottan várjuk a srácoktól néhány mondatban, hogy hogyan is áll a Zsiguli valójában. Bár a kép alapján azt sejthetjük, hogy nem a mai, debreceni gépkönyvezésre készülnek. De csodák azért mindig akadnak. 🙂 Új információk esetén frissítjük a cikket… Ez megtörtént, kattintsatok a „Tovább”-ra!
Hát akkor az infók, amiket kértünk Erdei Zolitól:
A jelszavunk 2011-ben a gazdaságosság lesz a rallye versenyeken, de úgy érzem, hogy ezzel sajnos nem leszünk egyedül. Ahol lehet, spórolni fogunk. A szállásokat üdülési csekkel és egyéb módszerekkel fogjuk rendezni, stb, stb… 🙂 Én úgy hívom magunkat, hogy Classic Rallye Csapat, mert most szinte minden munkálatot, felkészítést apukámmal csinálunk, aminek a végére teljes felújítás lesz az autón eszközölve. Apuval szétszedtük a Ladát, aztán lakatolás, majd fényezés következett, de elhihetitek, hogy ez így nagyon egyszerűen hangzik, de ha magadnak csinálod a munka oroszlánrészét, az annyira nem jó, mert baromi fárasztó. Viszont sokkal olcsóbb. Tehát a valamit valamiért elv itt is érvényesül. Minden hétvégi napot végig melózunk, és már az ötödik hétvégén is túl vagyunk, és nagyon fáradtak vagyunk. De csináljuk és Ákos is besegít a munkába. A dekoráció is készen van már, és a héten készült el az új műszerfal, most pedig jön a legózás. Várjuk a motort a Protechniktől, és persze az is vadonatúj lesz, hasonlóan a féltengelyekhez, amelyek a Balázs Öcsitől érkeznek majd hozzánk. A többi már kész van, csak össze kell rakni, amihez még jó néhány munkaórára lesz szükségünk, hogy harcra készen gurulhassunk át április elsején a Dobó téri rajtdobogón.