Baranya Kupa 2015 Rallye2 Salánki Gábor_0046Temesvári Laci, Hargas Andrissal töményen szereti kapni az élményeket és kihívásokat, ezért ők belesűrítettek annyi sztorit a Baranya Kupa első gyorsaságijába, amennyit mások az egész verseny alatt nem éltek át. Igaz ők autóztak egész nap, Laciéknak pedig csupán egyetlen gyorsasági és a prológ jutott a Baranya Kupából. Reméljük a Mecsek Rallye ezért ettől jóval hosszabb lesz a srácoknak, már csak azért is, mert Laci tervei szerint ott bizony már hatalmas csata vár rájuk az év végi kupákért kategóriatársaikkal. Temesvári Lacit kérdeztük.

Rallye2.hu: Veszprémben nem voltatok, pedig a jó Isten is a „veszprémi murvára teremtette” az autótokat, így volt idő gazdagon rákészülnötök a Baranya Kupára.

Temesvári László: Így van, volt idő gazdagon, nyaralni, tehát felkészülés az egy perc nem volt igazából. Az autó felkészítését Andrásék végezték el, én pedig mint a nagyok egyenesen a tengerpartról érkeztem meg a Baranya Kupára. Egy másodpercet nem bírtam a versenyre rákészülni, ami szerintem vissza is ütött, biztosan rányomta a bélyegét a versenyünkre.

Baranya Kupa 2015 Rallye2 Salánki Gábor_0042

Rallye2.hu: Nehéz a sztárok élete, megértelek… 🙂 Miben nyilvánult meg a felkészülésed hiánya és az, hogy úgy érkeztél a Baranya Kupára, hogy fejben nem volt módod rákészülni a komlói futamra? Milyen volt a versenyetek?

Temesvári László: Nyitásként a prológ nagyon rosszul sikerült. Vasárnap reggel még két percet sem mentünk a hetvehelyi gyorsaságin beestünk az árokba és ott töltöttünk 10 percet. Túl gyorsan fordultam el egy kanyarban, amit ráadásul szinte biztos, hogy rosszul is diktáltam fel. Nagy sérülés nem keletkezett az autón, se futómű, se hajtás, se motor semmi nem sérült, karcolásokkal kerültünk ki az árokból végül. Tovább mentünk és a szakasz felénél, az elágazás után úgy, ahogy össze is szedtük magunkat, a vége felé már elég embereset autóztunk, de három vagy négy kanyarral a cél előtt ötödikből gyanútlanul húztam egy negyediket és tőből kiszakadt a váltókarunk, ami így a kezemben maradt. Semmit nem tudtunk csinálni, mivel egy teljesen átalakított speciális kapcsolórendszer van bent, nem lehetett pótolni az alkatrészt, megpecsételte a versenyünket ez a technikai hiba. Leadtuk a menetlevelet. Köszönjük a szervizcsapat munkáját, erre senki sem készülhetett fel.

Rallye2.hu: Tömör gyönyör. Elég intenzív és izgalmas húsz perc volt ez valóban. De sajnos hamar feladtátok a versenyt.

Temesvári László: Ennyi volt. Jó lett volnaversenykilométereket és pontokat gyűjteni a Baranya Kupán, mert mi Kassán nem megyünk és a nagymotoros BMW kupa sorsa köztem és Forgács Laci között fog eldőlni. Egyelőre pontegyenlőség van köztünk, de ők mennek a Kassa Rallye-n, meglátjuk hogyan szerepelnek, de a végső döntés biztosan a Mecsek Rallye-ra marad ebben a kérdésben. Oda készülünk. Ott biztos, hogy legalább 110%-osan kell teljesíteni.

Rallye2.hu: Nagyon rövid volt a Baranya Kupátok. De hogy láttad a rendezvényt? Hogy éreztétek magatokat a versenyen?

Temesvári László: A kedvünkkel, közérzetünkkel, a versennyel, az égvilágon semmi baj nem volt. Megkockáztatom, hogy Markó Tibi Magyarország egyik legjobb versenyrendezője. Abszolút versenyző és nézőbarát rendezvényekkel, jól szervezve, minimális csúszással, etappal, ha szükséges alternatív útvonallal, de nagyon jól kezeli ezeket a helyzeteket. Sajnálom, hogy nem tudtunk végigmenni és biztos vagyok abban, hogy bárki, aki végig tudta versenyezni a Baranya Kupát azt mondja, hogy ez volt az év egyik legjobb versenye. Mi biztosan ott leszünk legközelebb is.

Baranya Kupa 2015 Rallye2 Salánki Gábor_0143

Rallye2.hu: Akkor tehát Mecsek Rallye…

Temesvári László: Igen, oda mindenképpen készülünk, az autóban már minden benne van, aminek benne kell lennie, még aprókat finomítunk rajta, de így az év végére csak összeáll ez a projekt. Mi pedig megpróbálunk egy kicsit összeszedettebben versenyezni, mert ezen a fronton nem állunk valami hej, de fényesen. Volt baj, de rajta vagyunk, hogy orvosoljuk és minden a lehető legflottabbul működjön.

Salánki Gábor

Köszönjük a segítséget:

Támogatóink: Fix Autó Kft, Bomba!, Ttrisk alkusz Kft

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!