Először tudtunk rajthoz állni Miskolcon, mert eddig  vagy a pénz vagy a navigátor hiányzott. Szabó Feri osztja meg velünk a Szabó-Kocsis páros miskolci tapasztalatait.

Pénteken délután, ugye a prológgal kezdtünk. Erről tudni kell, hogy, aki ismer, az tudja, hogy ez a része a versenyeknek soha nem volt az erősségem. Így nem is okoztam nagy csalódást, amikor mindjárt az elején megforogtunk, és ennek következtében Kovács Lóriék végig a „sarkunkban” voltak. Reméljük nem tartottuk föl őket túlságosan. Bár Lóri viccesen megjegyezte, hogy mérges ránk, mert 100 ezer forintjába került, hogy velünk legyen párban. Másnap reggel a folytatás sem alakult sokkal jobban. Mindjárt az első gyorson a szakasz utolsó méterein megforogtunk és Egerhez hasonlóan ismét nézői segítségre volt szükségünk, ahhoz, hogy tovább tudjunk menni. Így egy kis hátránnyal indultunk neki a verseny további kilenc szakaszának, de mivel két gyorson is esett az eső estére sikerült lefaragnunk a hátrányt és megszereznünk a kategória második, a Lada Kupa első és az abszolút értékelés negyedik helyét. Nagyon jó verseny volt ez a Miskolc Rallye és annak is nagyon örültünk, hogy küzdeni kellett a helyezésekért. Nagyon jól mentek például a kategóriából ifj. Bihariék, vagy az F/1-ből Vargáék, Takszisék, így elég izgalmas volt az egész nap. A szervizek is jól sikerültek, szinte csak át kellett húzni a csavarokat és letörölgetni az autót. Csak ismételni tudom magamat: összességében nagyon jól sikerült a bajnokság második futama nekünk. Azt azonban tudjuk, hogy nem volt ez így mindenkinek: sajnáljuk, hogy Balláéknak  technikai problémáik voltak, de nagyon tetszett, ahogy jókedvűen vették az akadályokat, arról már nem is beszélve, hogy micsoda „műsorral” örvendeztetett meg bennünket a céldobogón. Nagyon nagy gratuláció az F/3-ban versenyző- Medvecz Péternek és új navigátorának, akik 1 perces hátrányuk ellenére is megszerezték az abszolút első helyet, és így méltán hódították el a Spuri Kupát is.

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!