Ebből a futamból sokat tanulhattunk, most mentünk először vízen az Astrával.

Az első kör után álltunk a legjobban, vágott intermedia gumikkal kóstolgattuk a pályákat, a Komló-Komló körgyorson pedig egy remek időt autóztunk. Aztán jött a komolyabb eső, ahol a többiek rutinja és technikai fölénye jobban látszott az időkön. Az árpádtetői szakaszt élveztük a legjobban, nagy kihívást jelentett a különböző aszfaltminőségű vízátfolyásos kanyarokban eltalálni. Komlón is a célba érés volt a legfontosabb, ami sikerült is. A szezon utolsó versenye nagyszerűen alakult számunkra, hiszen a kategória negyedik helyezés bebiztosította az év végi dobogót, amire a verseny előtt még öt párosnak volt esélye. Most is, mint egész évben komolyabb probléma nélkül sikerült autóznunk, a technika ördöge elkerült minket. A kazincbarcikai futamon például már az első gyors rajtja előtt 1 kilométerrel fékmelegítés gyanánt árokba fektettem az Opelt… majd abszolút ötödikként végeztünk.

A számunkra erőn felüli eredmények eléréséhez szeretnénk megköszönni az egész éves munkáját Erős Gábornak és a LIER Autószerviznek az autó felkészítéséért, valamint a Grámán testvéreknek a szervizparkokban történt önzetlen segitségnyújtásáért!

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!