A Rallye2 főszponzorával a Spuri üzemanyagok gyártójával, fejlesztőjével, és a JG-2 Racing Team vezetőjével, Farkas Kálmánnal beszélgettünk az előttünk álló Veszprém Rallye-ról, mégpedig a csapatfőnök szemszögéből.

Mint a Rallye2.hu-n látom, Dezső már elárult ezt-azt az autónk felkészítéséről. A váltó és a kuplung már elkészült, épp úgy, mint a sérült lökhárító. A legnagyobb újdonság a csapatban, hogy Kemény Zsolt helyett Németh Fruzsina ül majd a navigátori ülésben. Nagy változás lesz ez Dezső számára még mindenképpen össze kell, hogy szokjon az új társával és el kell neki hinnie azokat az információkat, amiket Fruzsi lediktál. Fruzsinak nyomatékkal, határozottan kell olvasnia az itinert, mert Dezső olyan pilóta, aki hallgat a navigátorra. Ha szükséges hajtania kell Fruzsinak, de ha úgy érzi képesnek kell lennie arra is, hogy visszafogja a pilótát. Az elsődleges cél, hogy végig kell menni a versenyen, célba kell érni és ha lehetőség van rá, akkor az A/6 kategória élén és abszolútban az első három hely valamelyikén. Tavaly nyerni tudtunk Veszprémben, idén jó lenne ezt a bravúrt megismételni, de ha nem sikerül, akkor sem leszünk elkeseredve. Dezső sajnos még nincs 100%-os állapotban, nemrégiben újra kórházban töltött pár napot vesekő miatt, így az erőnlétének a karbantartására nem igazán tudott időt fordítani, jó, ha 80 %-ot ki tud hozni magából. Visszatérve a versenyre az autóban az anyósülésben Németh Fruzsi adottságai miatt mindent a lehető legkisebb méretűre kell állítani, hiszen bő 40 kilogramm ha van az újdonsült csapattársunk. Épp ezért szeretném Dezső figyelmét ezúton is felhívni arra, hogy a Veszprém Rallye során a bukkanókat fokozottan tisztelje meg, mert könnyen megeshet, hogy az egyenetlen súlyelosztás miatt a Honda súlypontja eltolódhat és a bal elejével előbb érkezik meg a talajra a megszokottnál… 😀

Mindenkinek sikeres és balesetmentes versenyzést kívánunk.

Salánki Gábor

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!