Az első kör végén, a szervizpark előtt faggattuk a Rallye2 mezőnyét.

Órai Balázs: A teszten túl sokat használtuk a gumijainkat és be kellett, hogy lássuk, hogy ezek bizony elfogytak. Szerencsére vezetünk, bár ehhez kellett Dezsőéknek a kicsúszása is. Igyekeztünk minden szakaszon, most kicseréljük az első gumikat és ezzel remélhetőleg orvosoljuk a problémáinkat. Most megyünk, mint az őrült, sajnos ennyire elegek ezek a gumik, mindenhol csúszkálunk, megyünk keresztbe, még a vezetés is kicsúszott a karmaink közül, remélem a második körben már nem lesz erre példa. A teszt miatt vagyunk most nehéz helyzetben.

 

Kuncz Dezső: Igazából nem volt itt semmi gond, bár vagy kétszer rám ijesztett a technika, hasonló tüneteket produkált, mint a prológon. A második szakaszon is szerettünk volna gyorsan menni, csak hát a murva gumi nagyon csúszkált az aszfalton. A harmadik szakaszon bevallom töredelmesen, hogy két kanyart is benéztem, és későn fékeztem, ami miatt túlcsúsztam, és időt vesztettünk az újra indítással. Ott legalább 10 másodperc ott maradt.

 

Rádóczi József: Rögtön az első káldi szakaszon elszállt a két hátsó lengéscsillapítónk, tehát hátul nincs egyáltalán csillapításunk, egy pici sem. Éppen ezért, mint a puding úgy megyünk. Pattogunk, úszunk, csúszkálunk, amiért ugyan a nézők imádnak, és mivel nem győzök korrigálni a két karom már irgalmatlanul fáj, ami nem mondanám, hogy elősegíti a gyorsabb haladásunkat. De a lényeg, hogy hatodik telin, faltól-falig bármikor képes vagyok most már autózni. Kész vagyok…

 

Bodnár Attila: Életem első murvás gyorsaságijai után azt mondom, hogy nagyon színpatikus, nagyon jó ez a talaj. A nyitó kör véleményem szerint jól sikerült, tetszettek a pályák is, a gumi az fog, úgyhogy megyünk bátran.

 

Baksai László: Már az első lassító nagyon kalandos volt… Tavaly egy kicsit szélesebbre volt húzva, azt hittük most is átférünk rajta negyedikben, de ez nem így volt, de megoldottuk valahogy. A pályák tetszenek, az első kör végén harmadikak vagyunk és a kategóriánkat fölényesen vezetjük. Innentől nem kell túlzottan sietnünk, megpróbáljuk beosztani az autót, imádjuk, élvezzük, mindenhol húzom a kéziféket, látványra megyünk csak.

 

Erdei Zoltán: Az első kör első szakaszán nagyon gyámoltalan voltam, ezért Ákos jól le is szidott. A másodikon már rendesen kiabált velem, hogy gyerünk, gyerünk, gyerünk. A harmadikon pedig már kezdtem jól érezni az autót, amire ő azt mondta, hogy ez már kezdett arra hasonlítani, mintha versenykocsiznánk. Problémánk nem sok van szerencsére, valami elkezdett kopogni hátul, azt megcsináljuk, aztán megyünk tovább. Élvezzük a versenyt.

 

Molnár Zsolt: Az első szakasz első körében, Káldon, nagyon óvatosan mentünk végig, tartottam tőle, de a következő kört már bátran autóztam végig. Bögötén kétszer is túlcsúsztunk, Söptén pedig egy kis technikai probléma hátráltatott minket, amit sikerült elhárítani, a lényeg, hogy itt vagyunk és nem késtünk ki, folytatjuk a versenyt, harcolunk, amíg csak lehet.

 

Molnár Ferenc: Az első gyorson – mivel egy évet kihagytam- fenntartásokkal autóztam végig, nagyon tempós volt. Ezen kívül utol értem egy suzukis párost, akikkel koccantunk is egy kicsit, de a következő gyorson már egészen belejöttem. A Rallye Katlan pedig nagyon hasonlított az edzésre, ezen a pályán kezdtem ráérezni valójában a versenyzés ízére, kezdek magamra találni.

 

Szebényi Dávid: Mi jól éreztük, és az autónk is jól bírja, minden rendben volt vele. A pályák az első osztály után viseltesek egy kicsit, de mint mondtam, miden rendben van, megyünk.

 

Papp Katalin: Nagyon jól éreztük magunkat az első körben, folyamatosan próbálunk gyorsulni de nagyon ésszel megyünk, mert fontos, hogy célba érjünk, ami a remek autónkkal és csapatunkkal egyáltalán nem elérhetetlen cél.

 

Medvecz Péter: Az első gyors az nagyon jól sikerült. A másodikon megütöttük egy picit az autó jobb oldalát, ezért ott féltem az egyenesekben, hogy nehogy valami baj legyen. A harmadikon megint jól mentünk. Vezetünk egyelőre. Jó lenne a célba is így érkezni…

 

Keszler Mátyás: Jó lesz így ez a dolog. Most cserélünk gumit, és ezzel a húzással véleményem szerint gyorsulni tudunk. Minden áron be szeretnénk érni a célba, hiszen jelenleg a kategória harmadik helyén állunk, ami később nagyon sokat érhet.

 

Adonyi Márton: Jó nagyon a verseny, de az első szakasz az nagyon dzsuvás, borzalmasak a féktávok. Elkezdett csúszni a kuplungunk, de vigyázunk az autóra és reméljük, hogy célba tudunk érni.

 

Balla Tamás: Meg vagyunk elégedve, úgy sikerült a nyitókör, ahogy azt gondoltuk, technikai probléma mentesen és csupán két kisebb túlcsúszásunk volt. Az autó rendben van, mi remekül érezzük magunkat és nagyon tetszenek a pályák is.

 

Jobbik Dániel: Vezetünk az első kör után. Fekete Daniékkal van egy kicsit szorosabb meccsünk, három másodperccel vagyunk most előttük. Nagyon kicsik a különbségek, de ezt tudtuk, készültünk rá, ezeken a pályákon ez nem meglepő. A következő körben megpróbáljuk ezt a helyet megtartani, úgyhogy ennek szellemében közlekedünk tovább.

 

Stepán Árpád: Eddig nagyon rossz volt, nagyon nem tetszett. A pályák azok nagyon jók, az autó rendben van, csak most az etapon kezdett el valami zörögni, de azt mindjárt megkeressük, hogy mi is lehet. Megforogtunk, mentünk porban, voltak kalandok, de igazából eddig nem tetszik.

 

Nedeczki László: Az első szakasz elején elment az átbeszélőnk, tehát onnantól meg van pecsételve a sorsunk. Nem tudom milyen kanyarok jönnek, mutogatunk, a navigátorom már berekedt, magunknak autózunk. Az autó jó, a pályák is kedvemre valóak, csak nagyon kanyargósak, és így a problémánkkal együtt elég bevállalósnak érzem az autózást ötödikben, az erdőben.

 

Szlovák Ferenc: Jó a verseny, jók a pályák, tetszik az egész. Vannak apró problémáink, de ez benne van ebben a sportban. Kicsit gyengének érzem a motort, mert a szabályok értelmében turbószűkítőt kellett betennünk, ezért érzésem szerint 2010-ben előfutóként még gyorsabban mentünk, mint most. Próbálunk idén is gyorsan menni, aztán majd elválik, hogy ez mire lesz elég a célban.

 

Bucsi József: Sosem mentünk még murván, mehetnénk gyorsabban is, de az biztos, hogy a Söptei út az nekem nem nagyon tetszik….

 

Kósa Tamás: A káldi és a hosszúperesztegi szakasz nagyon jó volt. Mi örültünk volna neki, ha esik egy kis eső, mert a csúszós út nekünk jobban feküdt volna, de nem így lett. A Rallye Katlan viszont zseniális. Az ugrató után azzal a gödörrel, az valami félelmetes. Nagyon-nagyot szálltunk. Jók a pályák, a murva a verseny, a szervezés. Örülünk, hogy nincs csúszás. Minden rendben. Csak így tovább!

 

Kunya Dávid: Jól kezdtük az első szakaszt, de a végén elrontottuk a célnál, ahol felült az autó alja. Nagyjából 5-8 mp-et hagyhattunk ott. Szeretnénk visszaszerezni ezt az időt és javítani a helyezésünkön.

 

Fekete Dániel: Jó volt, jót autóztunk, szerintünk jól megyünk. Nem mondom, hogy nem hagytunk benne, de azért nem is óvatoskodunk. Az autó jól múködik, bár az utolsó gyors előtt kigyulladt, de sikerült eloltani egy ronggyal és Szabi újjaival.

Salánki Gábor

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!