Nem küzdöttünk még eleget az évben, úgy döntöttünk megspékeljük még egy kicsit, hogy elégedetten mehessünk a télnek. Az aradi versenyt tűztük ki magunknak évadzáró futamnak, de sajnos nem lettünk készen az autóval. Annyi apró problémával állt elő az autónk, hogy nem volt az sem biztos, hogy Komlóra eljutunk. De megcsináltuk.

Pénteken este 6-kor még Szegeden trélereztük a verdát. Én azt sem gondoltam volna, hogy 8-ig odaérünk itiner átvételre, de 20.00-ra ott voltunk Komlón, a versenyirodán. Lehet Kriszta nem örült annyira az időzítésnek, de ezúton is bocsi. Szombaton reggel 8-ra már ott tobzódtunk Árpádtetőn, hogy járhassuk a pályákat. Elég gyorsan ment a feldolgozás, mert a tavalyi itiner megfelelt ide. A többivel sem volt semmi gond, de azt sejtettük, hogy a Komló-Komló szakaszon lesznek gondok, ha esik egy kis eső. A technikai átvétel után még elmentünk superspeciált is bejárni. Itt is gyorsan végeztünk és mehettünk is prológot bejárni és nézni. Jó volt látni a sprintesek igyekezetét. A prológot jól abszolválva még szervizeltünk egy kicsit. Sajna az önindítónk nem volt az igazi, de szuper szervizeseink ezt is pity-puty megoldották. Vasárnap arra ébredtünk, hogy leszakadt az ég. Mivel csak slick gumikkal tudtuk felruházni a kicsikénket, így hajnalban vágtunk némi mintát a meglévő állományba és így álltunk rajthoz. Árpádtetőn leszállt a köd, így hiába volt a szuper itiner, csak viszonylag ésszel, visszafogottan mentünk. Ennek ellenére a gyors utolsó negyedében lecsúsztunk az útról egy jobbos kanyarban Kb. 150-el és nekifaroltunk egy fának, de csak néhány másodpercbe került ez a kaland, mert rögtön folytattuk a versenyt. De ezekkel a gumikkal végig csúszkáltunk. Nem kis rali feeling volt a kocsiban. A 2. gyorsot is túléltük, habár ott is volt egy egyenesben felúszásunk és Peti összeszedős, csóválós rész. A Komló-Komlóra már harcedzetten mentünk. Lesz, ami lesz. Petinek olyan nagyon bejött az ázott murva, hogy már alig várta, hogy oda érjünk. Nekem, pedig a fel-lefordítók jöttek be. A szervizben még vágtunk a gumikba mintát, mert nemhogy elállni látszott volna az eső, hanem egyre jobban szakadt. Így már jobb lett a kocsi hozzáállása az úthoz, persze nem esőgumi, na de jobb, mint volt. Így már jobb eredményeket is tudtunk produkálni. A hatodik gyorsra elég jó előnyre tettünk szert, de Ranga Petinek az űridejét nem tudtuk beérni. Sajnos ezen a gyorson kiesett, így átvettük a vezetést. Az utolsó két gyorsaságin nem volt semmi gondunk. Árpádtetőn Peti áttolta, ahogy tudta. Hihetetlen időt jöttünk magunkhoz képest. Vasas-Zobáknál sem lett ez másként. Bemelegedtünk a végére. A superspeciál nem okozott túl sok fejtörést. Csak tettük a dolgunkat. Habár a kihangosítás már akadozott, így a verseny végére, ettől függetlenül sikerült a legjobb időt autózni, amiért külön kupára tettünk szert. Alapjában véve jó verseny volt. Megnyertük az F csoportot és az F/3-as kategóriát is. De a legnagyobb trófeánk, hogy hazai pályán poroltuk el a tavalyi bajnokot.

Ezúton szeretnénk megköszönni a Lambda system Kft-nek, az RPM Racing Kft.-nek, Novák Ferencnek Proflex szerviz, a Cafe Plusz újságnak, a Szegedi Városi Televíziónak, Herédi Lacinak, Molnár Zsoltinak és Kakuszi Sándornak az egész éves kitartó támogatásukat.

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!