Az irgalmatlan mennyiségű eső után a szervizparkba gyakorlatilag csak vízi jártassági engedéllyel volt érdemes behajtani, de mivel nekem nem volt ilyenem, inkább a bejáratban és gyűjtőben faggattam a Rallye2 versenyzőit. A sokadik garnitúra (akkor még) száraz ruhámban. 🙂
Órai Balázs: Teljesen jól sikerült a második kör első két gyorsaságija, de a harmadikon kaptunk vagy 20 mp-et, és ezért nagyon pipa vagyok. Elrajtoltattak minket a Historyc-al és két autót is kellett, akarom mondani kellett volna előznünk. Az egyikkel nem volt gond, rendben elengedett, de a másik mögött ott zötykölődtünk, és itt veszítettünk el a 40 másodperces előnyünkből 20-at. Van még így is előnyünk, de mögöttünk a srácok – Lukács Kornélék- nagyon jönnek, nincs még így sem baj, de még egy ilyen előfordul és lőttek az előnyünknek. És ez nagyon bosszant engem, hogy amit két gyorson összeszedek, azt a harmadikon elveszítem, és nem azért mert mi mentünk lassan. Ráadásként még az ablakunkat is bespriccelték, az ablakmosónk se jó reggel óta, tehát csak nagyon nehezen láttunk ki az autóból.
Rádóczi József: A második körben hoztuk a formánkat. Volt megforgás, az ablakunk visszapárásodott, de mindezek ellenére nagyon élveztük az autózást. Célunk innentől kezdve a célba érkezés, mivel azok a srácok, akiket nekünk meg kellene „vernünk”, ők nagyon elhúztak tőlünk a hibáink miatt, most már csak a nézőknek és a magunk örömére autózunk egészen a célig.
Kuncz Dezső: Minden rendben volt, igazából nem volt semmi gondunk a második körben. Az árpádtetői gyors egy kicsit vizesebb volt a kelletténél, a Zobákpusztán pedig második kanyarnál a gumikerülgetés közben megcsúsztunk, és a jobb elejét megütöttem egy kicsit a lökhárítót, de nem volt komolyaz eset. A harmadik szakasz, a Komló-Komló a vízátfolyásokkal az egy katasztrófa. A záró körön majd meglátjuk jobb lesz e a helyzet…
Nagy Tamás: Így külső szemlélőként a pályákról nem tudok mit mondani, de azt hallottam, hogy talán az Árpádtető az egyetlen gyorsasági, ami igazából értékelhető. A szervízpark, az kritikán aluli. Én megértem a rendezőket, hogy nem gondoltak arra, hogy ekkora eső lesz, de ez kb. olyan, mintha nem gondolunk arra, hogy a háborúban a skarlát visz el, mert csak arra készülünk, hogy fejbe lőnek. Pedig mindkettőbe bele halhatunk. Ez így nevetséges. Legjobb tudomásom szerint a Kondor-Dara páros azért indult el haza, mert a szervizparkban lehetetlen volt szervizelni.
Lukács Kornél: Nagyon jól sikerült a második kör. Az Árpádtető az nagyon nem megy nekünk, nem sikerült, de 3 másodperccel nyertük ezt a kört, tehát elégedettek vagyunk jelenleg.
Horváth Péter: Most már kezd alakulni a dolog, sikerült jobb időket futnunk, tehát egyre inkább tetszik a verseny. Tetszik, mert van esőgumink, úgyhogy így nagyon jó.
Popovics László: Jól sikerült a második kör, felkészültünk a várható csapadékra, ezért már esőgumival mentünk ki a gyorsaságikra. A döntés nagyon jónak bizonyult, tökéletesen dolgoztak, és az eső is takarosan eleredt. Tehát örülünk, magunknak megfelelően haladunk, igazából nem sietünk túlságosan, tetszik a verseny.
Erdei Zoltán: A második kör első gyorsán egy lassítót szétütöttünk, de utána egészen élveztük a dolgot. A Komló-Komlón a murvás rész már nagyon nyomvályús, ott „végig csúsztunk”, de élvezzük. Egyre jobb, nekem tetszik ez a nagyon rossz idő.
Fekete Dániel: Kicsit próbáltunk javulni, de nem nagyon élem se ezeket a gyorsaságikat, sem ezt az iszonyatos mennyiségű vizet. Igazából tanulni vagyunk mi itt, mert még nem sokszor mentem vízen, de látjuk, hogy hol vannak a hiányosságok. Ezek ellenére próbálunk javulni, még mindig elsők vagyunk a kategóriában, már csak végig akarunk gurulni.
Medvecz Péter: A második kör nagyon izgalmas volt nekünk, mert sajnos nincsen esőgumink, így egy puha slicket vagdosunk, eddig csak félig volt kivágva és most sikerült végre esőre rendesen kivágnunk. Sokat csúszkáltunk, de most hipp-hopp az élre kerültünk. Sajnáljuk azt, ami Petiékkel történt, Borbás Szabiékat pedig tartanunk kéne, mert 9 mp-el jön mögöttünk, de gyorsabb egy kicsit nálunk, ezért egy nagyon izgalmas záró körre számítunk.
Borbás Szabolcs: Az első két szakasz az jó volt, közelebb tudtunk kerülni Petiékhez, két gyorson adtunk neki 10 másodpercet. Az előző szervíznél gumit cseréltünk, szerintünk ennek tudható be a sikerünk, na és valamennyivel bátrabbak is voltunk már. A Komló-Komló szakasz az egyszerűen katasztrofális, életveszélyes. Ott egy helyen nagy szerencsénk volt, hogy kézifékkel még éppen meg tudtuk állítani az autót, ha ez nem sikerült volna, akkor még mindig bent lennénk az erdőben. Igazából ennyi. Mentünk már néhány versenyen, nem olyan sokon, de erre a szakaszra valóban csak az életveszélyes jelző a megfelelő. Az autónk teljesen más mint a Mitsubishink, sokkal idegesebb annál, teljesen másképp kell vezetni, ez viszont nekünk még most nem megy.
Dudás Csaba: Ahogy a második szekcióra kijöttünk bíztunk abban, hogy a köd fel fog szállni a pályákról, mert az első körben kegyetlen nagy volt a köd. Szerencsére ez bejött, csak egy kis részen maradt bent a köd, így tudtunk gyorsulni. Az első szakaszon az előző körben nem voltunk túl bátrak, most 35 másodpercet javultunk, a többi viszont hozta a formáját. Elég szoros volt a kategóriánk, 1-2 másodpercen belül kocsizunk a csoportban. Szerintem ez teljesen jó így.
Adonyi Márton: Hát sajnos hullunk minta legyek. Célba kell érni. Borzalmas volt az utolsó gyorsasági szakasz ebben a körben, egy kicsit rövidítettek is rajta, mi voltunk az utolsók, akiknek mért időt adtak, mögöttünk mindenki a mi időnket kapta. Ranga Petiék beestek, Simonék beestek, borzalmas volt. Szakadt az eső nagyon.
Jobbik Dániel: Túl vagyunk a második körön és egy difi cserén is. Volt egy kis hangja a difinknek és inkább kicseréltük, mint hogy kockáztassunk, mert legfontosabb számunkraa biztos célba érkezés. Ezért sem sietünk nagyon. A Komló-Komló körgyorson mi már etapban jöttünk át, de valami brutális annak a szakasznak a minősége. Elképzelésünk sincs, hogy mi lesz ott az utolsó körben, nem is bánjuk, hogy etapként kellett ott átjönnünk. Az Árpádtető és a Zobákpuszta az egész jó is volt, sőt az utóbbin még az eső sem esett, de úgy vélem, hogy ez a víz ez senkinek sem hiányzott ma itt. Dagonyában áll minden. De hát ilyenek az égiek…
Szabó Ferenc: Örülünk, hogy itt lehetünk a második szervizpark után, és nagyon bízunk abban, hogy az eső végre csendesedik és nem lesz már ekkora égszakadás, földindulás. Megpróbáljuk beosztani az autót és mindenképen célba érni. A hátrányunkat úgy néz ki, hogy lefaragtuk, de ezt az eredményt meg is kéne tartani. Tehát gyorsan is kellene menünk, mert közel vannak az ellenfelek, de azért nem fog ártani az óvatosság.
Szetei Norbert: A második körben kezdtünk magunkra találni, igazából pedig még több helyen volt a köd. Zobákpusztán beestünk a hídba, ahogy kell, mint ahogy a többiek is, tehát most a látható módon néz ki az autónk hátulja. A Komló-Komló nekünk már etap lett, úgyhogy most így állunk.
Tóth András: Izgalmasak voltak a pályák, sajnos a Komló-Komló az etap lett, de nekünk mondjuk ez jól jött, mert… És itt sajnos véget ért a beszélgetés, mert indulnia kellett a Mang Huba-Tóth András párosnak. Reméljük, majd beszámolóban tudjuk pótolni a hiányzó sorokat.
Mindenkinek köszönöm szépen a komlói és az egész éves riportokat!
Salánki Gábor