A július 5-i ülés hivatalos közleménye. Tisztelt Sporttársak!
A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség Rallye Bizottsága 2010. 07. 05-én tartott ülésén napirendi pontként tárgyalta a Borsod Rally előkészületeinek áttekintését. A verseny szervezője megküldte a Bizottság részére a módosított forgatókönyvet és az útvonal tervezetet. A módosításra a Borsodban történt természeti csapás miatt volt szükség, mert az árvíz szinte teljesen tönkretette, eltüntette a versenyzésre kijelölt utakat. A szervező bizottság a futamot így a meghirdetett időpontban, de aszfalt burkolatú utakon, és Kazincbarcika központtal szervezi meg, melyhez a Rallye Bizottság engedélyét meg is kapta. A Bizottság azonban feltételül szabta, hogy a verseny össztávolságának és a gyorsasági szakaszok össztávolságának aránya nem eshet a szabályokban rögzített 25% alá. Fentiek kapcsán az RSB úgy határozott, hogy javasolja az Intéző Bizottságnak elfogadásra, hogy az ORB-ben kiírt Murva Rallye Kupa kettő megrendezett futam esetén is értékelésre kerülhessen. Ezek alapján a Murva Rallye Kupa győztese a Karpackie-Groupama Rallye Bükfürdő és a 17. Veszprém Rallye eredményének összesítése alapján kerül kihirdetésre. Az ülésen szintén napirendi pont volt a 17. Veszprém Rallye szervezésének állásáról szóló beszámoló. A versennyel kapcsolatos döntések szinte csak a Rallye2-t érintették. Hosszas egyeztetés után arra az álláspontra jutottak a felek, hogy rendhagyó módon, a Rallye2 mezőny az RTE „M” csoportjaként, a közös mezőny elején rajtolva vesz részt a futamon, de ez az ajtókon található rajtszámok design-ján kívül egyéb téren nem befolyásolja a Rallye2 mezőnyét. A Rallye2 versenyzői ezek alapján nem csak az MNASZ, de az RTE értékelésében is részt vesznek.
A Vis major helyzetekre való tekintettel, kérjük szíves megértéseteket!
Budapest, 2010. 07. 06.
Dudás Gy. Kokó sk.
RSB vezető