Farkas Kálmán számolt be borsodi tapasztalatairól a Jg-2 Racing Team honlapján.

Most sikerült elkészíteni időre a Honda versenyautót. Sok tennivaló volt vele. A futómű nagyon megviselt lett. Aszfaltra kellett az autót átépíteni. Rengeteg alkatrész mondta fel a szolgálatot. Ráadásul az aszfaltos versenyre precíz futómű és beállítások kellenek. Végül is kész állapotban vittük Miskolcra futómű beállításra és súlyelemzésre. Jó hír, hogy sokat nem kellett rajta állítani, de az apróságok is számítanak. A karosszérián is voltak javítanivalók, ezt is elkészítettük időben. Új szénszálas burkolatot kapott a belső. Kívülről pedig a tükrök és egyéb apróságok lettek cserélve, javítva. Sajnos már megint folyik az „AP” kézifék munkahengerünk, amihez nem jött meg a tömítés. Ezt a versenyt már így kell teljesítenünk. A folyáson kívül más gondot nem okoz, legalábbis úgy vettük észre a tréning alkalmával. Motorikusan a fő alkatrészek rendben vannak, nem találtunk rajta hibát.
A gépátvétel és az egyéb adminisztratív dolgok pénteken rendben zajlottak. Rengetegen voltak a rajtceremónián. Ez általában a Borsod Rallye-kon így szokott lenni. Szombaton 21-én 203-as rajtszámmal rajtoltunk. Az első gyorson kategória első és abszolút másodikak voltunk. A második gyorson mindenkinél gyorsabbak voltunk, abszolút első időt autóztuk. Sajnos a harmadik gyorson lesodródtunk az útról és padkajárás után defektet kaptunk. Sőt az első-hátsó jobb oldali futóművünknél elhajlottak a lengőkarok. A bal hátsó is valamelyest sérült, de ez lett volna a legkevesebb. Végül is öt gyorson keresztül nem volt szervízpark, így meglévő két gyorsot ezzel a futóművel kellett teljesíteni. Ez nagy hátrányt okozott, így majd az utolsó helyre csúsztunk vissza. Tíz másodperc büntetést kaptunk a harmadik gyors után. Sajnos kikéstünk, mert etapon javítani kellett a kicsúszás után.
Jött a szerviz az 5. gyors után, ahol 90%-ba rendbetettük a futóművet, cseréltük, amit lehetett. Sajnos 5 perccel többet töltöttünk  javítással a 20 perc helyett, ezért ismét kaptunk 50 másodperc büntetést. Ezzel már 60 másodpercre hízott a hátrányunk. Továbbá pedig a cél az volt, hogy be kell érni és kupát kell szerezni, ha lehet. A nyolcadik gyors után fellélegezhettünk, ugyanis az A/6 kategóriában harmadik helyen végeztünk. Abszolútban pedig a 11. helyen. Ez pont jó, bár lehetett volna jobb is. Kategóriánkban megtartottuk a vezető első helyet és ez a lényeg. Egy izgalmas, nézőkkel bővelkedő versenyen vagyunk túl, ahol most különösen ki kell emelnem a szervizeseink összeszokott, profi és gyors munkáját. Mint csapatvezető nem hittem volna, azt az első futóművet így kipofozzák az utolsó gyorsokra.
Mindez nem jöhetett volna létre a reklámozó, szponzorálóink nélkül, akiknek köszönet ezúttal is! Ital Magyarország Kft – HUNNIUM 895 – Valódi Pálinkák márkája, a Róza Kft, a Tóth Trans, az Agrosmart Kft, a Boncz Bt, a KUN-VILL-SZER Kft, a Racionál Tuning Kft, az Agrolabor Kft, az Asajah – Szinter Kft, az AGRO-CARGO Kft, a KEVEWELD Kft, a NORTON-4 Kft, a Q8 SINT-OIL Kft, a DERIVAL Kft, az AGROPRODUCT Kft, a FERTEX ’96 Bt és a KIS-ÚJ-LAP Kft tulajdonosainak.

Köszönet az Autó Univerzál, valamint a Formel Kft olajtechnikai juttatásaiért, és köszönet illeti természetesen a szerviz csapatot.

Forrás: Farkas Kálmán – jg2-racing.co.cc

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!