Rallye2.hu
logo
…csak a Rallye2 -ről szól!

Kerekes László: Tavaly sikerült…

Zuzoo és Zuzoocska, azaz Kerekes Laci és Kerekes Réka Opeljén sokáig éjt nappallá téve dolgozott a csapat, és Laci is, azért, hogy végre lezárjon a pályafutásukban egy műszaki hibákkal tarkított fejezetet, és egy sokkal sikeresebbet kezdődjön el a könnyűnek semmiképpen sem ígérkező 1. Rally Hungary-n. Nyíregyházán az apa-lánya páros csakis a céldobogón történő áthaladásért fog hajtani, és bíznak abban, hogy ami 2018-ban sikerült nekik, az idén is összejön. Kerekes Lászlóval beszélgettünk.   


Augusztusban, Salgótarjánban álltatok legutóbb rajthoz a Rallye2-ben, most pedig a nyíregyházi 1. Rally Hungary-ra készültök. Mivel telt az elmúlt két hónapotok?

Rengeteg munkával és kevés versenyzéssel. Remélem van elég hely a „papírodon” mert most egy rettentően hosszú lista következik azokról az alkatrészekről, amiket kicseréltünk az Opelünkben. Salgótarjánban összecsúszott a váltóbowden, abból újat szereltünk be. Egyúttal kapott egy új váltókulisszát is, majd két hasonló tulajdonságokkel bíró féltengely került be az első kerekekhez. Átmostuk a hűtőt, a tartalék gátlókat felújíttattuk, és DS3000-es fékeket is vásároltunk. Az autó hátulja felől hallatszó kopogást megszüntettük, hétfőn pedig műszaki vizsgáztunk és délután, a szemerkélő esőben még matricázni is megpróbáltunk, több-kevesebb sikerrel. Azt hiszem ennyi. Ezen kívül rajthoz álltunk egy sprintfutamon, a Rallye3-ban, Sajókazán, de csak két gyorsasagit teljesítettünk, hamar kiestünk.

Gondolom, hogy Nyíregyházán ettől többre vágytok…

Egy kicsivel. 🙂 Ezalatt azt értem, hogy célba szeretnénk érni, lehetőleg úgy, hogy ennyi munka után nem vívunk élet-halál harcot az Astránkkal. Tavaly sikerült, remélem idén is eljutunk a futam végén a szabolcsi megyeszékhelyen a céldobogóig. 100-as rajtszámmal, az utolsó előtti párosként rajtolunk el a mezőnyben Rékával, és egyedi rajtengedéllyel. A pályák közül van, amit ismerek, de olyan is, amit nem.

A Sárga borháznál lévőn szőlősben tavaly is mentünk, ugyanez a helyzet a Nyíregyháza belvárosában kiépített gyorsaságival is. Nyíri felé régebben jártam, Bózsva és Telkibánya környéke ismerős, de a hegyek közt izgalmas lesz. Michelin gumit rakunk az autónkra, mert abból van nekünk, vagy két garnitúra vizes aszfaltra való, úgyhogy az értékelésben valószínűleg nem vesznek minket figyelembe. De nem is az eredményért megyünk. Csak a jó kedvért és az élményekért állunk rajthoz, az év legutolsó bajnoki futamán.

Rallye2.hu – Salánki Gábor

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük