Jánosa Ákos és Szőke Tomi számára biztatóan indult a Miskolc Rallye, lőtávolban voltak az éllovasok mögött, de egy szerencsétlen pillanatban egy szalagkorlát véget vetett a versenyüknek. A fiúk Peugeot 208 R2-je számára mos elkezdődött a rehabilitációs időszak, gondos kezek dolgoznak azon, hogy a Székesfehérvár Rallye-n újra ott lehessen Ákos és Tomi a rajtvonalnál. Jánosa Ákossal beszélgettünk.


Mi történt veletek Miskolcon?

Estünk egy embereset, de előtte nagyon jól éreztük magunkat. Kezdtem hozzászokni az autóhoz, megbarátkoztunk egymással, az első gyorsaságit leszámítva folyamatosan dobogós pozíciókban értünk célba a gyorsaságik végén. Bükkszentkereszten vezettem ezt a kocsit először igazán vizes körülmények között, tök jó volt, élveztük, csúszkáltunk. Az első tapasztalatok pozitívak voltak, a dobogó második helyén zártuk az első kört, harmadikak voltunk, amikor kiestünk.   

Fotó forrása: Jánosa Ákos/Facebook

A Peugeot 208-asotokról készült fotókat elnézve nem túl rózsás a helyzet…

Nem szép az autónk. A karosszériát most ellenőrzik a szakemberek, a futóművet el kell küldenünk Olaszországba, de szemre nincs elváltozás, ez pedig jó hír. Az első és a hátsó bölcső, valamint a felfüggesztés viszont odavan. A karosszériaelemek közül többet cserélni kell. Sajnos Mályinkán, a hatodik szakaszon, az egyik kanyarban nem adta ki. A bajt az okozta, hogy elkezdett felszáradni az út és emiatt én is egy kicsivel bátrabban nyomtam a gázt. Áthajtottunk négy, vagy öt olyan kanyaron, ami már szárazabb volt, de amikor beértünk egy zártabb részre, amit a fák lombkoronája jobban eltakart, a vízen felúszott a kocsink, és nekicsapódtunk egy szalagkorlátnak. A többit pedig már az Interneten keringő fotók elmesélik. Nagy kár érte, mert sok pontot vesztettünk el emiatt. Én hibáztam, nem kellett volna ennyire sietni, de nyomni kell rendesen a gázt, ha tartani akarjuk a lépést a vetélytársakkal. Nagyon szoros a Peugeot kupa, erősek az ellenfelek, a sietség pedig magában hordozza a hibázás lehetőségét. Ez történt most.  

Össze tudjátok rakni az autót a Székesfehérvár Rallye-ra?

Ez a napokban fog kiderülni. Reméljük, hogy minden időben elkészül, mert nagyon szeretnék ott lenni a Peugeot kupa, soron következő, székesfehérvári futamán.

Rallye2.hu – Salánki Gábor

Köszönjük a segítséget Reklámpartnereinknek!

D Safety Engineering & Consulting Kft. – Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. – Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. – Fémmegmunkálás; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. – Tengeri konténerszállítás; Asonáj 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; Tétény-Ker Kft. – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. – Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; Triskelion Group Kft – Autóalkatrész Kereskedelem; Duna Logistic Kft. – Szállítás, Raktározás; ECS Hungary Kft. – Építőipari kivitelezés; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; HK Trans Kft. – Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft. – Mezőgazdasági Gépek; Berti-Klaus Kft. – Közúti áruszállítás; Szatmári Kft. – Épületgépészet; Consult Team Kft.; Ferro Press Kft. – Fémipari szolgáltatás; Signal Print Kft. – Nyomdaipar; GPR & PARTNERS Kft. – Tanácsadás; Decran Hungary Kft. – Húsfeldolgozás; Ecover Global Trade Kft. – Húsfeldolgozás; Ali-Transport Kft. – Áruszállítás; Pedro 2006 Kft. – Áruszállítás; Inker Bt. – Áruszállítás; Simon Zoltán E.v. – Áruszállítás;

Ha tetszett a cikkünk kérlek oszd meg másokkal is!