Rallye2.hu
logo
…csak a Rallye2 -ről szól!

Krehlik Nándor: Egyelőre ennyi volt

A Rallye2 Bajnokság abszolút bajnoki címével a tarsolyodban vonult el, a téli szünetre Krehlik Nándi és Madarász Szabi, de sajnos a felkészülési időszak nem úgy alakult, ahogy azt a fiúk eltervezték. Az autójuk jelenleg is darabokban van, így a sajátjuk VFTS-ükkel aligha lehettek volna ott az évnyitó versenyen. Végül mégis eljöttek Egerbe, ahol egy kisebb műszaki probléma miatt hamar bulizósra vették a figurát, amit sem ők, sem a közönség nem bánt meg egyáltalán. A folytatással és a Miskolc Rallye-val kapcsolatban viszont semmi biztatót nem tudott mondani nekünk Krehlik Nándi.


Hogyan rajthoz állnotok az évnyitó versenyen? Sokáig kétséges volt a részvételetek.

Szerettük volna, ha a tél folyamán az autónkból sikerül egy olyan kocsit faragni, amivel a P12-es géposztályban rajthoz tudunk állni, 2019-ben. Ez nem jött össze, nem talált vevőre a motorunk, ami még most is az új gazdáját keresi, így egy kölcsönautóval tudtunk az Eger Rallye-n részt venni. Ezért a gesztusért és a kölcsön VFTS-ért óriási köszönettel tartozunk Jobbágy Krisztiánnak, ő bocsájtotta a rendelkezésünkre a kocsit. Tavaly nem készült el az autónk az évnyitó futamra, így már annak is nagyon tudunk örülni, hogy idén sikerült eljutnunk Egerbe. Az elért eredmények köteleznek, így igyekeztünk minél jobban, bajnokhoz méltó módon szerepelni, de egy technikai hiba már az első körben keresztül húzta a számításaikat.

Mi történt veletek Egerben?

Egy szelephimba tört el Szuhán, ezért a verpeléti szakaszt, az első körben ki kellett hagynunk, egyből a szervizbe mentünk a mátraalmási célból. A szervizcsapatunk hamar megjavította az autó, amiben mindössze három henger működött. A második körre szuperrallyval tudtunk kigurulni, de ekkor már csak versenyen kívül, utcai gumikkal, a mezőny végén, kizárólag a nézőket és önmagunkat szórakoztattuk, nem küzdhettünk kupákért, pontokért. Talán ennek a mókásra sikerült második körnek köszönhetjük azt, hogy összességében nagyon jól éreztük magunkat Egerben, és csöppet sem vagyunk szomorúak amiatt, hogy csak versenyen kívül tudtuk teljesíteni a távot, vagyis annak a nagyobbik részét. Kicsúszásunk, megforgásunk egyáltalán nem volt, kalandok nélkül jutottunk el végül a célba.

A szuperspeciál szakaszon kívül egyetlen egy gyorsasági volt, amin gondok nélkül autóztatok. Milyen volt az egerbaktai gyorsasági?

A szombati első szakaszon hamar rájöttünk, hogy rossz áttéteket szereltünk be a váltóba. Túl hosszúak lettek a fokozatok, nem gyorsult jól az autónk. A kigyorsításkor igazából azt gondoltuk, hogy ez lesz a jó megoldás, de annyira hosszúak lett lettek a fokozatok, hogy egyszerűen nem bírta magát a motor kiforogni, lassan értünk csak a végsebesség közelébe. Nem volt az igazi.

Az Eger Rallye előtt azt mondod, hogy van némi remény arra, hogy Miskolcra is ellátogatok. Hogy látod most ezt a dolgot továbbra is él a remény?

Tartja a mondás hogy a remény hal meg utoljára, de ebben a csatában még a remény is igen rosszul áll. Minden jel arra utal, hogy a pályafutásunkban most egy hosszabb szünet következik. Nekikezdünk és megpróbáljuk összerakni a saját autónkat, ami nagyon sok pénzbe és rengeteg munkaórába fog kerülni. Egyelőre nem tudjuk, hogy mikorra sikerül elkészülni vele, mert az autónk, valamint a rallye mellett most más jellegű terveink is vannak, ezért fogjuk egy kis időre a szögre akasztani a sisakunkat. Aztán, hogy a reménynek is jusson még egy kis szerep, jön a Húsvét, bízunk a feltámadásában, így nagyon reméljük, hogy az idei évben lesz még olyan Rallye2-es verseny, amelyiken mi is rajthoz tudunk állni.

Rallye2.hu – Salánki Gábor

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük